dc.contributor.author |
Москаленко, В. А.
|
|
dc.contributor.author |
Католик, А. О.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-01-25T10:24:49Z |
|
dc.date.available |
2021-01-25T10:24:49Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/20820 |
|
dc.description |
Москаленко, В. А. Місце маркетингових стратегій в управлінні підприємством / В. А. Москаленко, А. О. Католик // Реалізація економічного потенціалу України: теоретичні та практичні аспекти : монографія / за заг. ред. М. М.Забаштанського. – Чернігів : ЧНТУ, 2020. – С. 279 – 291. |
en_US |
dc.description.abstract |
Маркетингова стратегія є найважливішою функціональною стратегією підприємства, тому що вона покликана забезпечити пояснення його цілей і завдань на кожному окремому ринку (сегменті ринку) і відносно кожного виробу з урахуванням особливостей конкуренції і попиту споживачів. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.subject |
маркетингова стратегія |
en_US |
dc.subject |
управління підприємтсвом |
en_US |
dc.title |
Місце маркетингових стратегій в управлінні підприємством |
en_US |
dc.type |
Book chapter |
en_US |