ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Москаленко, В. А.
dc.contributor.author Католик, А. О.
dc.date.accessioned 2021-01-25T10:24:49Z
dc.date.available 2021-01-25T10:24:49Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/20820
dc.description Москаленко, В. А. Місце маркетингових стратегій в управлінні підприємством / В. А. Москаленко, А. О. Католик // Реалізація економічного потенціалу України: теоретичні та практичні аспекти : монографія / за заг. ред. М. М.Забаштанського. – Чернігів : ЧНТУ, 2020. – С. 279 – 291. en_US
dc.description.abstract Маркетингова стратегія є найважливішою функціональною стратегією підприємства, тому що вона покликана забезпечити пояснення його цілей і завдань на кожному окремому ринку (сегменті ринку) і відносно кожного виробу з урахуванням особливостей конкуренції і попиту споживачів. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.subject управління підприємтсвом en_US
dc.title Місце маркетингових стратегій в управлінні підприємством en_US
dc.type Book chapter en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу