dc.contributor.author |
Онопко, А. С.
|
|
dc.contributor.author |
Полковниченко, С. О.
|
|
dc.contributor.author |
Хомєнок, М. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-01-25T12:37:46Z |
|
dc.date.available |
2021-01-25T12:37:46Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/20829 |
|
dc.description |
Onopko, O., Polkovnychenko, S., Khomienok, M. (2020). Implementation of the marketing complex in the football club. Problems and prospects of economics and management, 1 (21), 132-141. |
en_US |
dc.description.abstract |
The article adapts the marketing complex (product, price, place, promotion, people, process) to the football club. The components of the marketing mix of Football Club “Desna” are evaluated. Communications (online and offline) of FC “Desna” are studied. In order to make effective decisions regarding the use of the marketing complex in the activities of Football Club "Desna" SWOT-analysis is conducted. The main directions of improvement of realization of the marketing complex of FC "Desna" are generalized and substantiated. It is proposed to plan communications complex through annual compilation of a media plan developed on the basis of the SMM-strategy of the club. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
1;(21) |
|
dc.subject |
football club “Desna” |
en_US |
dc.subject |
marketing of football club |
en_US |
dc.subject |
marketing complex |
en_US |
dc.subject |
product |
en_US |
dc.subject |
price |
en_US |
dc.subject |
place |
en_US |
dc.subject |
promotion |
en_US |
dc.subject |
people |
en_US |
dc.subject |
process |
en_US |
dc.subject |
футбольний клуб «Десна» |
en_US |
dc.subject |
маркетинг футбольного клубу |
en_US |
dc.subject |
комплекс маркетингу |
en_US |
dc.subject |
товар |
en_US |
dc.subject |
ціна |
en_US |
dc.subject |
місце |
en_US |
dc.subject |
просування |
en_US |
dc.subject |
люди |
en_US |
dc.subject |
процес |
en_US |
dc.title |
Implementation of the marketing complex in the football club |
en_US |
dc.title.alternative |
Реалізація комплексу маркетингу у футбольному клубі |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
В статье осуществлено адаптацию комплекса маркетинга (product, price, place, promotion, Рeople, рrocess) в футбольный клуб. Проведена оценка компонентов маркетинг-микса футбольного клуба «Десна». Исследованы коммуникации (онлайн и офлайн) ФК «Десна». С целью принятия эффективных решений по использованию комплекса маркетинга в деятельности футбольного клуба «Десна» проведен SWOT-анализ. Обобщены и обоснованы основные направления совершенствования реализации комплекса маркетинга ФК «Десна». Предложено планировать комплекс коммуникаций путем ежегодного составления медиа-плана, разработанного на основе SMM-стратегии клуба. |
en_US |