dc.contributor.author |
Москаленко, В. А.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-02-04T08:20:15Z |
|
dc.date.available |
2021-02-04T08:20:15Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/21069 |
|
dc.description |
Москаленко, В. А. Маркетингові інновації в наукоємних галузях економіки / В. А. Москаленко // Реалізація економічного потенціалу України: теоретичні та практичні аспекти : монографія / за заг. ред. М. М. Забаштанського. - Чернігів : ЧНТУ, 2020. - С.176-187. |
en_US |
dc.description.abstract |
Сьогодні в глобалізованому світі економічне зростання країни та підвищення якості життя її населення нерозривно пов’язані з інноваційною діяльністю. Актуалізація інноваційної діяльності, тобто використання та комерціалізація інновацій, з одного боку, і потреба в підвищенні конкурентоспроможності вітчизняної продукції – з іншого, зумовили появу нових нагальних завдань перед підприємствами – ефективне управління такою діяльністю. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.subject |
маркетингові інновації |
en_US |
dc.title |
Маркетингові інновації в наукоємних галузях економіки |
en_US |
dc.type |
Book chapter |
en_US |