ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Москаленко, В. А.
dc.date.accessioned 2021-02-04T08:20:15Z
dc.date.available 2021-02-04T08:20:15Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/21069
dc.description Москаленко, В. А. Маркетингові інновації в наукоємних галузях економіки / В. А. Москаленко // Реалізація економічного потенціалу України: теоретичні та практичні аспекти : монографія / за заг. ред. М. М. Забаштанського. - Чернігів : ЧНТУ, 2020. - С.176-187. en_US
dc.description.abstract Сьогодні в глобалізованому світі економічне зростання країни та підвищення якості життя її населення нерозривно пов’язані з інноваційною діяльністю. Актуалізація інноваційної діяльності, тобто використання та комерціалізація інновацій, з одного боку, і потреба в підвищенні конкурентоспроможності вітчизняної продукції – з іншого, зумовили появу нових нагальних завдань перед підприємствами – ефективне управління такою діяльністю. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.subject маркетингові інновації en_US
dc.title Маркетингові інновації в наукоємних галузях економіки en_US
dc.type Book chapter en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу