ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Москаленко, В. А.
dc.date.accessioned 2021-02-04T08:33:29Z
dc.date.available 2021-02-04T08:33:29Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/21070
dc.description Москаленко, В. А. Ревеню-менеджмент як інструмент маркетингу / В. А. Москаленко // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Луцьк, 5 жовт. 2018 р). – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2018. – С. 303-306. en_US
dc.description.abstract В умовах ведення діяльності у висококонкурентному середовищі саме ревеню-менеджмент представляється запорукою підвищення конкурентоспроможності та успішності підприємств гостинного та туристичного бізнесу. Ревеню-менеджмент – це технологія формування цінової політики на основі прогнозування попиту, спрямована на забезпечення високої прибутковості підприємства або компанії. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Луцьк : Луцький НТУ en_US
dc.subject ревеню-менеджмент en_US
dc.title Ревеню-менеджмент як інструмент маркетингу en_US
dc.type Working Paper en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу