Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Руденок, А. С. | |
dc.date.accessioned | 2021-02-08T12:00:52Z | |
dc.date.available | 2021-02-08T12:00:52Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/21157 | |
dc.description | Руденок, А. С. Профілактика порушень мотивації навчальної діяльності у студентської молоді : магістерська робота : 231 Соціальна робота / А. С. Руденок ; керівник роботи Чепурна Г. Л. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра креативних індустрій та соціальних інновацій. – Чернігів, 2020. – 70 с. | en_US |
dc.description.abstract | В наш час, коли здобувачі вищої освіти стають менш мотивовані у навчанні, програма корекції та профілактики порушень мотивації навчальної діяльності допоможе викладачам та здобувачам вищої освіти уникнути таких проблем. У теоретичній частині розкрито поняття мотивації та мотиваційної сфери. У практичній частині викладено результати емпіричного дослідження мотиваційної сфери здобувача вищої освіти; приділено увагу аналізу взаємозв‘язків мотивації афіліації та мотивації досягнення успіху та запропоновано програму профілактики порушення мотивації навчання у здобувачів вищої освіти. Наукова новизна та теоретичне значення дослідження полягають у тому, що поглиблено знання в питанні профілактики порушення мотивації навчальної діяльності у студентської молоді та розроблено програму профілактики таких учнів. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | мотивація | en_US |
dc.subject | мотивація навчальної діяльності | en_US |
dc.subject | профілактики порушення мотивації навчання | en_US |
dc.subject | motivation | en_US |
dc.subject | learning motivation | en_US |
dc.subject | prevention of learning motivation decline | en_US |
dc.title | Профілактика порушень мотивації навчальної діяльності у студентської молоді | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.description.abstractalt1 | Nowadays, when higher education students become less motivated to learn, the program of correction and prevention of learning motivation decline will help teachers and higher education students to avoid such problems. The theoretical part reveals the concepts of motivation and motivational sphere. The practical part presents the results of an empirical study of the motivational sphere of higher education; attention to the analysis of the relationship between affiliation motivation and motivation to succeed is paid and a program for the prevention of learning motivation decline for higher education students is proposed. The scientific novelty and theoretical significance of the study lie in the fact that the knowledge of the prevention of learning motivation decline of student’s youth was deepened and a program of prevention for such students was developed. | en_US |