IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Експериментальне дослідження процесу фрезерування опорних шийок та кулачків розподільчого вала на модернізованому верстаті вз 208 ф4

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Кальченко, В. В.
dc.contributor.author Кальченко, В. І.
dc.contributor.author Кужельний, Я. В.
dc.contributor.author Винник, В. О.
dc.date.accessioned 2021-02-09T13:03:50Z
dc.date.available 2021-02-09T13:03:50Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/21203
dc.description Кальченко, В. В. Експериментальне дослідження процесу фрезерування опорних шийок та кулачків розподільчого вала на модернізованому верстаті ВЗ 208 Ф4 / В. В. Кальченко, В. І. Кальченко, Я. В. Кужельний, В. О. Винник // Технічні науки та технології. - 2020. - № 2 (20). - С. 100-108. en_US
dc.description.abstract Актуальність теми дослідження. Для того щоб сучасні вітчизняні автомобілебудівні та машинобудівні виробництва мали конкурентні переваги, необхідно розробляти нові способи фрезерування відповідальних поверхонь розподільчого вала. Постановка проблеми. Для отримання заданих техніко-економічних показників під час фрезерування розподільчого вала, необхідно удосконалювати вже наявні або розробляти нові ефективні способи механічної обробки. Аналіз останніх досліджень та публікацій. Існує спосіб чистового фрезерування кулачків розподільних валів зі схрещеними осями інструмента та деталі. При цьому чорнове та чистове фрезерування відбуваються за один установ. Також описано тривимірне геометричне моделювання процесів зняття припуску та формоутворення кулачків розподільних валів. Крім цього, є спосіб фрезерування циліндричних поверхонь зі схрещеними осями деталі та інструмента. Особливість цього способу полягає в чорновій обробці торцем та периферією зуба фрези та чистовій обробці тільки периферією інструмента. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Відсутність експериментального дослідження процесу фрезерування опорних шийок та кулачків розподільчого вала орієнтованим інструментом. Постановка завдання. Експериментально дослідити процес фрезерування опорних шийок та кулачків розподіль чого вала орієнтованим інструментом. Виклад основного матеріалу. Наведено процес експериментального дослідження фрезерування опорних шийок та кулачків розподільчого вала на модернізованому верстаті ВЗ 208 Ф4. Висновки відповідно до статті. Експериментально визначено потужність холостого ходу, активну потужність під час фрезерування опорних шийок та кулачків розподільчого вала залежно від величини припуску та кута орієнтації інструмента. Наведено розподіл температури під час процесу обробки. Шорсткість обробленої поверхні деталі знаходиться в межах Ra = 0,32 – 0,63 мкм. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries 2;(20)
dc.subject експериментальне дослідження en_US
dc.subject фрезерування en_US
dc.subject розподільчий вал en_US
dc.subject орієнтований інструмент en_US
dc.subject дискова фреза en_US
dc.subject experimental research en_US
dc.subject milling en_US
dc.subject camshaft en_US
dc.subject oriented tool en_US
dc.subject disc cutter en_US
dc.title Експериментальне дослідження процесу фрезерування опорних шийок та кулачків розподільчого вала на модернізованому верстаті вз 208 ф4 en_US
dc.title.alternative Experimental research of the process of milling the support necks and cams of the camshaft on an upgraded machine vz 208 f4 en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Urgency of the research. In order for modern domestic automobile and machine-building productions to have competitive advantages, it is necessary to develop new methods of milling the responsible surfaces of the camshaft. Target setting. To obtain the specified technical and economic indicators during the milling of the camshaft, it is necessary to improve existing or develop new effective methods of machining. Actual scientific researches and issues analysis. There is a method of finishing milling the cams of the camshafts with crossed tool axes and parts. In this case, roughing and finishing milling take place in one run. Three-dimensional geometric modeling of the processes of allowance removal and shaping the cams of camshafts is also described. In addition, there is a method of milling cylindrical surfaces with crossed axes of the part and the tool. The peculiarity of this method is the roughing of the end and periphery of the tooth of the cutter and finishing only the periphery of the tool. Uninvestigated parts of general matters defining. Lack of experimental research of the process of milling the support necks and cams of the camshaft with an oriented tool. The research objective. Experimentally investigate the process of milling the support necks and cams of the camshaft with an oriented tool. The statement of basic materials. The process of experimental research of milling the support necks and cams of the camshaft on a modernized machine VZ 208 F4 initiated. Conclusions. The power of idling, active power during milling of support necks and cams of a camshaft depending on the size of an allowance and an angle of orientation of the tool are experimentally defined. The temperature distribution during the processing is given. The roughness of the processed surface of the part is in the range of Ra = 0,32 – 0,63 μm. en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record