ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рзаєва, С. Л.
dc.contributor.author Рзаєв, Д. О.
dc.contributor.author Краскевич, В. Є.
dc.contributor.author Роскладка, А. А.
dc.contributor.author Гамалій, В. Ф.
dc.date.accessioned 2021-02-16T08:17:23Z
dc.date.available 2021-02-16T08:17:23Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/21275
dc.description Рзаєва, С. Л. Особливості розробки інформаційної системи Automatic sales funnel / С. Л. Рзаєва, Д. О. Рзаєв, В. Є. Краскевич, А. А. Роскладка // Технічні науки та технології. - 2020. - № 2 (20). - С. 186-196. en_US
dc.description.abstract Актуальність теми дослідження. У статті описано технологію розробки інформаційної системи Automatic sales funnel, яка формує послідовність дій, які спочатку знайомлять потенційного клієнта з продуктом / послугою, а потім ведуть до здійснення нових і нових покупок. Ознайомлення з товарами / послугами та їх подальшим придбанням здійснюється на автоматичному рівні. В архітектуру інформаційної системи Automatic sales funnel закладено CRM-систему, онлайн-сервіс для автоматизації аналітики е-маркетингу; власний сайт компанії, система управління контентом, що використовується для організації процесу створення, управління та редагування вмісту сайта компанії; автоматичні інструменти комунікації для ефективного управління маркетинговими стратегіями, з метою залучення потенційних клієнтів. Постановка проблеми. Інформаційна система Automatic sales funnel повинна поєднувати в собі стратегію і тактику, які використовуються для залучення клієнтів, містить інструменти, які аналізують теперішній стан конкуренції на цільовому ринку та в Інтернет-мережі, повинна дозволити використовувати експертну оцінку, яка розбиває безлику масу покупців на різні сегменти, яким властиві схожість у поведінці та однаковість інтересів, щоб м’яко привести їх до придбання продуктів / послуг компанії. Аналіз досліджень і публікацій. За останній час були опубліковані статті російських та американських учених, присвячені розгляду теоретичних основ побудови інформаційних систем Automatic sales funnel, проте досліджень українських вчених щодо розробки та архітектури інформаційної системи Automatic sales funnel відсутні. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Прикладний підхід до реалізації інформаційної системи дозволить розробити власне програмне забезпечення для Automatic sales funnel, створити унікальний продукт «під ключ», створити семантичне ядро SEO для швидкої адаптації програмного продукту на цільовому ринку товарів / послуг. Метою статті є аналіз особливостей розробки інформаційної системи Automatic sales funnel. Виклад основного матеріалу. Дано загальне визначення інформаційної системи Automatic sales funnel. Сформульовано основні вимоги та дано визначення щодо режимів функціонування інформаційної системи Automatic sales funnel. Проаналізовано етапи розробки та змодельовано інформаційну систему Automatic sales funnel. Розроблено вебдодаток цієї системи. Висновки відповідно до статті. В архітектуру етапів розробки Automatic sales funnel закладено новітню технологію за унікальним рішенням реалізації бізнес-процесів компанії, яка дозволяє створити семантичне ядро SEO для швидкої адаптації програмного продукту на цільовому ринку товарів / послуг, новітній лендинг із адаптуванням під різні цифрові пристрої, конверсійну форму використання схем з реалізації трафіку на лідогенерування та його адаптацію у СРМ-систему. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries 2;(20)
dc.subject інформаційна система Automatic sales funnel en_US
dc.subject CRM-система en_US
dc.subject система управління контентом en_US
dc.subject автоматичні інструменти комунікації en_US
dc.subject інтернет-комунікації en_US
dc.subject information system Automatic sales funnel en_US
dc.subject CRM system en_US
dc.subject content management system en_US
dc.subject automatic communication tools en_US
dc.subject Internet communication en_US
dc.title Особливості розробки інформаційної системи Automatic sales funnel en_US
dc.title.alternative Features of development of automatic sales funnel information system en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Abstract. The article describes the technology of developing the Automatic sales funnel information system which forms a sequence of actions that first introduce the potential customer to the product / service and then lead to more new purchases. Acquaintance with goods / services and their subsequent purchase is carried out at the automatic level. The architecture of the Automatic sales funnel information system includes a CRM system, an online service for automating e-marketing analytics; the company's own website, content management system used to organize the process of creating, managing and editing the content of the company's website; automatic communication tools for effective management of marketing strategies in order to attract potential customers. Formulation of the problem. The Automatic sales funnel information system should combine the strategy and tactics used to attract customers, it contains tools that analyze the current state of competition in the target market and the Internet, it should allow the use of expert judgment that divides the faceless mass of customers which are characterized by similar behavior and similar interests into different segments in order to gently lead them to purchasing products / services of the company. Analysis of research and publications. Recently, articles related to the theoretical foundations of the construction of Automatic sales funnel information systems by Russian and American scientists have been published, but there is no research by Ukrainian scientists on the development and architecture of the Automatic sales funnel information system. Selection of previously unsolved parts of the overall problem. An applied approach to the implementation of the information system will allow to develop proprietary software for Automatic sales funnel, create a unique turnkey product, create a semantic SEO core for rapid adaptation of the software product in the target market of goods / services. The purpose of the article is to analyze the features of the development of the information system Automatic sales funnel. Presenting main material. The general definition of the information system Automatic sales funnel is given. The basic requirements are formulated and definitions regarding the modes of functioning of the Automatic sales funnel information system are given. The stages of development are analyzed and the information system Automatic sales funnel is modeled. The web-application of this system is developed. Conclusions and suggestions. The architecture of the stages of development of Automatic sales funnel includes the latest technology for a unique solution of the company's business processes. This technology allows to create a semantic SEO core for rapid adaptation of the software product in the target market of goods / services, the latest landing with adaptation to various digital devices, conversion form of using schemes for the implementation of traffic for lead generation and its adaptation to the CRM-system. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу