Короткий опис(реферат):
Смартфони зараз найпопулярніша платформа. Діти користуються ними щодня дуже часто на шкоду собі. Тому необхідно створювати такі додатки які дозволять дитині розвиватися не завдаючи шкоди собі та допомагати пізнавати світ. Водночас час це допоможе батькам організувати дозвілля дитини. Дана тема є дуже актуальною у нинішній час.
У першому розділі проведено аналіз ролі ігор, жанрів, платформ, цільової аудиторії та психотипів гравців, проаналізовано аналоги та сформульована постановка задачі з вимогами до реалізації, які було описано через діаграми варіантів використання.
У другому розділі спроектована архітектура усієї системи та архітектура клієнтської частини, обрано методологію розробки ПЗ, мову програмування, фреймворк та інструментарій розробки.
У третьому розділі наведена реалізація дизайну та інтерфейсу клієнтської частини, описаний модуль взаємодії з даними, розробка компонентів згідно з обраною при проектуванні архітектури та сервіс доступу до серверного API.
Суть розробки, основні результати:
Клієнтська частина додатку для дослідження навколишнього середовища для дітей : дипломна робота : 121 Інженерія програмного забезпечення / В. В. Федоров ; керівник роботи Дорош М. С. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра інформаційних технологій і програмної інженерії. – Чернігів, 2020. – 72 с.