dc.contributor.author |
Полковниченко, С. О.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-03-18T12:01:19Z |
|
dc.date.available |
2021-03-18T12:01:19Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/21637 |
|
dc.description |
Методологія і організація наукових досліджень у маркетингу : метод. вказівки до виконання контр. роботи для здобувачів ступеню вищ. освіти «магістр» спец. 075 «Маркетинг» / уклад. С. О. Полковниченко. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. - 16 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Мета виконання контрольної роботи з дисципліни «Методологія і організація наукових досліджень у маркетингу» – поглибити, узагальнити та закріпити знання, які здобувачі вищої освіти одержують у процесі навчання, навчити їх працювати з науковою літературою, статистичними даними, пов’язувати теорію із практикою, сформувати вміння робити висновки, а також представляти (презентувати) свою доповідь перед аудиторією. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
en_US |
dc.title |
Методологія і організація наукових досліджень у маркетингу : методичні вказівки до виконання контрольної роботи для здобувачів ступеню вищої освіти «магістр» спеціальності 075 «Маркетинг» |
en_US |
dc.type |
Learning Object |
en_US |