IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Маркетингове ціноутворення : методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи для здобувачів ступеню вищої освіти «бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг»

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Полковниченко, С. О.
dc.date.accessioned 2021-03-18T12:19:16Z
dc.date.available 2021-03-18T12:19:16Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/21639
dc.description Маркетингове ціноутворення : метод. вказівки до виконання розрах.-граф. роботи для здобувачів ступеню вищ. освіти «бакалавр» спец. 075 «Маркетинг» / уклад. С. О. Полковниченко. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. - 21 с. en_US
dc.description.abstract Мета виконання розрахунково-графічної роботи з дисципліни «Маркетингове ціноутворення» – закріплення набутих ЗВО теоретичних знань з даного курсу і формування вміння їх практичного використання. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" en_US
dc.title Маркетингове ціноутворення : методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи для здобувачів ступеню вищої освіти «бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг» en_US
dc.type Learning Object en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу