dc.contributor.author |
Газуда, М. В.
|
|
dc.contributor.author |
Стеців, М. Р.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-04-15T10:46:41Z |
|
dc.date.available |
2021-04-15T10:46:41Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/21817 |
|
dc.description |
Газуда, М. В. Управління розвитком ритейл-брендингу в умовах цифровізації економіки / М. В. Газуда, М. Р. Стеців // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2020. - № 4(24). - С. 26-33. |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті окреслено необхідність створення дієвих управлінських підходів до забезпечення розвитку брендинго-
вого середовища, зокрема формування ритейл-брендингу як необхідної маркетингової складової з метою ефективно-
го функціонування багатогранних сфер і видів економічної діяльності в умовах посилення процесу цифровізації і
трансформаційних змін у межах територіальної економічної системи. Акцентовано увагу на взаємозумовленості
та взаємозв’язку між результативністю функціонування галузей економіки і впровадженням цифрових
комп’ютерних технологій та формування інтернет-економіки загалом. Зумовлюється пошук механізму впрова-
дження цифрових комунікаційних технологій у напрямі підвищення результативності управлінського процесу у пріо-
ритетних сферах національної економіки і, зокрема, сфери аграрного бізнесу як вагомої складової продовольчої без-
пеки країни та її регіонів. Зазначено, що доступ до публічної інформації, глобалізація, оцифрування даних, що
поступово проникають в українську економіку, мають позитивний соціальний характер. Обґрунтовано потребу
окреслення управлінських підходів до створення ефективної системи організації конкурентоспроможного бізнес-
середовища з метою ефективного функціонування економіки країни та її регіонів. Доповнюючим елементом форму-
вання результативного управлінського процесу повинно бути спрямування зусиль і поєднання інтересів державних
органів влади, органів самоврядування, суб’єктів господарювання і бізнес структур у посиленні цифровізації та
впровадженні цифрових комунікаційних технологій у багатогранних сферах і видах економічної діяльності в межах
територіальної економічної системи. Доцільним є акцентувати увагу на формування ритейл-брендингу, який в умо-
вах цифрової трансформації є необхідною складовою маркетингової діяльності в жорстких умовах конкурентної
боротьби між виробниками продукції за увагу споживача |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Національний університет «Чернігівська політехніка» |
en_US |
dc.title |
Управління розвитком ритейл-брендингу в умовах цифровізації економіки |
en_US |
dc.title.alternative |
Retail branding development management in the conditions of digitalization of the economy |
en_US |
dc.title.alternative |
Управление развитием ритейл-брендинга в условиях цифровизации экономики |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
В статье обозначена необходимость создания действенных управленческих подходов к обеспечению развития
брендинговой среды, в частности формирование ритейл-брендинга как необходимой маркетинговой составляющей с
целью эффективного функционирования многогранных сфер и видов экономической деятельности в условиях усиления
процесса цифровизации и трансформационных изменений в пределах территориальной экономической системы. Ак-
центировано внимание на взаимообусловленности и взаимосвязи между результативностью функционирования от-
раслей экономики и внедрением цифровых компьютерных технологий и формированием интернет-экономики в целом.
Обусловлено поиск механизма внедрения цифровых коммуникационных технологий в направлении повышения результа-
тивности управленческого процесса в приоритетных сферах национальной экономики и, в частности сферы аграрного
бизнеса, как весомой составляющей продовольственной безопасности страны и ее регионов. Отмечено, что доступ к
публичной информации, глобализация, оцифровка данных, постепенно проникают в украинскую экономику, имеют по-
ложительный социальный характер. Обоснована необходимость определения управленческих подходов к созданию эф-
фективной системы организации конкурентоспособной бизнес-среды с целью эффективного функционирования эконо-
мики страны и ее регионов. Дополняющим элементом формирования результативного управленческого процесса
должно быть направление усилий и сочетание интересов государственных органов власти, органов самоуправления,
субъектов хозяйствования и бизнес-структур в усилении цифровизации и внедрении цифровых коммуникационных тех-
нологий в многогранных сферах и видах экономической деятельности в пределах территориальной экономической си-
стемы. Целесообразно акцентировать внимание на формирование ритейл-брендинга, который в условиях цифровой
трансформации является необходимой составляющей маркетинговой деятельности в жестких условиях конкурентной
бороть между производителями продукции за внимание потребителя. |
en_US |
dc.description.abstractalt2 |
The article outlines the need to create effective management approaches to ensure the development of the branding
environment, in particular the formation of retail branding as a necessary marketing component for the effective functioning of
multifaceted areas and types of economic activity in the process of digitalization and transformational change within the
territorial economic system. Emphasis is placed on the interdependence and relationship between the effectiveness of the economy
and the introduction of digital computer technology and the formation of the Internet economy in general. The search of the mechanism for the introduction of digital communication technologies in order to increase the effectiveness of the management
process in priority areas of the national economy is determined and in particular the agribusiness, as an important component of
food security of the country and its regions.It is noted that access to the public information, globalization, digitization of data
that are gradually penetrating the ukrainian economy, have a positive social character.The need to outline management approaches
to the creation of an effective system of organization of a competitive business environment for the effective functioning
of the economy of the country and its regions is substantiated.A complementary element of the formation of an effective
management process should be the direction of efforts and combination of interests of public authorities, self-government bodies,
economic entities and business structures in strengthening digitalization and introduction of digital communication technologies
in multifaceted spheres and economic activities within the territorial economic system.It is advisable to focus on the formation of
retail branding, which in terms of digital transformation is a necessary component of marketing activities in the harsh conditions
of competition between manufacturers for consumer attention. |
en_US |