dc.contributor.author |
Прада, Ерік
|
|
dc.contributor.author |
Коларж, Адам
|
|
dc.date.accessioned |
2021-04-25T21:36:26Z |
|
dc.date.available |
2021-04-25T21:36:26Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/21999 |
|
dc.description |
Prada E. Possibilities of convert cad models for real time rendering software / E. Prada, A. Kolář // Технічні науки та технології. - 2020. - № 3. - С. 220-228. |
en_US |
dc.description.abstract |
Possibilities of using the game engine Unreal Engine and the Epic Games addon DATASMITH
for conversion CAD models for real time rendering software are presented in article |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
НУ «Чернігівська політехніка» |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Технічні науки та технології;№ 3(21) |
|
dc.subject |
CAD-модель |
en_US |
dc.subject |
DATASMITH |
en_US |
dc.subject |
Unreal Engine |
en_US |
dc.subject |
UV-розгортка |
en_US |
dc.subject |
віртуальна реальність |
en_US |
dc.title |
Possibilities of convert cad models for real time rendering software |
en_US |
dc.title.alternative |
Можливості конвертування cad-моделей для програмного забезпечення візуалізації в реальному часі |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
У статті представлені можливості використання ігрового рушія Unreal
Engine та аддону Epic Games DATASMITH для перетворення CAD моделей у програмне забезпечення для візуалізації в реальному часі. |
en_US |