Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Прада, Ерік | |
dc.contributor.author | Коларж, Адам | |
dc.date.accessioned | 2021-04-25T21:36:26Z | |
dc.date.available | 2021-04-25T21:36:26Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/21999 | |
dc.description | Prada E. Possibilities of convert cad models for real time rendering software / E. Prada, A. Kolář // Технічні науки та технології. - 2020. - № 3. - С. 220-228. | en_US |
dc.description.abstract | Possibilities of using the game engine Unreal Engine and the Epic Games addon DATASMITH for conversion CAD models for real time rendering software are presented in article | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | НУ «Чернігівська політехніка» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Технічні науки та технології;№ 3(21) | |
dc.subject | CAD-модель | en_US |
dc.subject | DATASMITH | en_US |
dc.subject | Unreal Engine | en_US |
dc.subject | UV-розгортка | en_US |
dc.subject | віртуальна реальність | en_US |
dc.title | Possibilities of convert cad models for real time rendering software | en_US |
dc.title.alternative | Можливості конвертування cad-моделей для програмного забезпечення візуалізації в реальному часі | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.description.abstractalt1 | У статті представлені можливості використання ігрового рушія Unreal Engine та аддону Epic Games DATASMITH для перетворення CAD моделей у програмне забезпечення для візуалізації в реальному часі. | en_US |