IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Сучасні маркетингові та інформаційні технології у діяльності сучасного підприємства

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Родіонов, С. О.
dc.contributor.author Чепела, В. В.
dc.contributor.author Морозова, Є. С.
dc.date.accessioned 2021-05-17T08:43:56Z
dc.date.available 2021-05-17T08:43:56Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/22199
dc.description Родіонов, С. О. Сучасні маркетингові та інформаційні технології у діяльності сучасного підприємства / С. О. Родіонов, В. В. Чепела, Є. С. Морозова // Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління. - 2018. - № 1 (9). - С. 46-50. en_US
dc.description.abstract У статті розглянуто особливості маркетингової діяльності сучасних промислових підприємств. Формування ери інформаційного суспільства забезпечує перебудову в прийнятті управлінських рішень для керівництва підприємств. Стабільне функціонування на ринку неможливе без узгоджених та поступових маркетингових дій. За таких умов все більш актуальним стає питання вирішення задач отримання, збору, накопичення, аналізу, упорядкування та раціонального використання значного обсягу оперативної і достовірної інформації для прийняття рішень, пов'язаних з різними функціями маркетингу. Визначено можливості впровадження сучасних інформаційних технологій у маркетингову та іншу господарську діяльність. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління;№ 1 (9)
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject інтернет-маркетинг en_US
dc.subject маркетинговий комплекс en_US
dc.subject маркетингова система підприємства en_US
dc.subject маркетинговая деятельность en_US
dc.subject интернет-маркетинг en_US
dc.subject маркетинговый комплекс en_US
dc.subject маркетинговая система предприятия en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject marketing activity en_US
dc.subject internet marketing en_US
dc.subject marketing complex en_US
dc.subject marketing system of the enterprise en_US
dc.title Сучасні маркетингові та інформаційні технології у діяльності сучасного підприємства en_US
dc.title.alternative Современные маркетинговые и информационные технологии в деятельности современного предприятия en_US
dc.title.alternative Modern marketing and informational technologies in the activities of the modern enterprise en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 В статье рассмотрены особенности маркетинговой деятельности современных промышленных предприятий. Формирование эры информационного общества обеспечивает перестройку в принятии управленческих решений для руководства предприятий. Стабильное функционирование на рынке невозможно без согласованных и постепенных маркетинговых действий. При таких условиях все более актуальным становится вопрос решения задач получения, сбора, накопления, анализа, составления и рационального использования значительного объема оперативной и достоверной информации для принятия решений, связанных с различными функциями маркетинга. Определены возможности внедрения со-временных информационных технологий в маркетинговую и иную хозяйственную деятельность. en_US
dc.description.abstractalt2 In the article the features of marketing activity of modern industrial enterprises are conidered. The formation of the era of the information society provides for restructuring in the adoption of managerial decisions for the management of enterprises. Stable functioning in the market is impossible without concerted and gradual marketing actions. Under these conditions, the issue of solving the problems of obtaining, collecting, accumulation, analysis, streamlining and rational use of a significant amount of operational and reliable information for decision-making associated with various marketing functions becomes an issue of increasing relevance. The possibilities of introduction of modern information technologies in marketing and other economic activity are determined. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу