IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Перехідний етап у розвитку особистості як проблема вікової та спеціальної психології

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Луцюк, І. В.
dc.date.accessioned 2021-05-24T06:29:32Z
dc.date.available 2021-05-24T06:29:32Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/22286
dc.description Луцюк, І. В. Перехідний етап у розвитку особистості як проблема вікової та спеціальної психології / І. В. Луцюк ; наук. кер. О. В. Герасименко // Інновації в соціальній сфері: досвід і перспективи : збірник тез наук. доповідей учасників наук.-метод. семінару (м. Чернігів, 2 листоп. 2020 р.). - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2020. – C. 41-43. en_US
dc.description.abstract Велике значення у психологічній підготовці учнів до переходу на другий ступінь загальної освіти має робота, спрямована на подолання труднощів соціальної адаптації. Під час адаптаційного періоду в 5 класі особливо важливо створювати особистісну привабливість кожного учня шляхом моделювання ситуацій успіху. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" en_US
dc.subject особистість en_US
dc.subject психологія en_US
dc.subject загальна освіта en_US
dc.title Перехідний етап у розвитку особистості як проблема вікової та спеціальної психології en_US
dc.type Working Paper en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу