dc.contributor.author |
Хоменко, І. О.
|
|
dc.contributor.author |
Волинець, Л. М
|
|
dc.contributor.author |
Лисенко, Г. О.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-06-08T12:06:02Z |
|
dc.date.available |
2021-06-08T12:06:02Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/22457 |
|
dc.description |
Хоменко, І. О. Особливості державно-приватного партнерства як механізм реалізації нової регіональної політики для функціонування та розвитку дорожнього господарства / І. О. Хоменко, Л. М. Волинець, Г. О. Лисенко // Науковий вісник Полісся. - 2020. - № 2 (21). - С. 73-82. |
en_US |
dc.description.abstract |
У даній статті розкрито основні поняття, принципи, значення діяльності державно-приватного партнерства (ДПП), його значимість, головні положення та вагомість для функціонування та розвитку дорожнього господарства в Україні. Також наведено основні переваги функціонування системи державно-приватного партнерства, проаналізовано законодавчу базу та головні принципи для ефективної діяльності. Окреслено приклади успішних світових проєктів державно-приватного партнерства у сфері дорожнього господарства, які є основою для визначення розміру плати за проїзд по автомобільним дорогам загального користування для транспортних засобів. Охарактеризовано договори, які були укладені адміністративними установами на засадах державно-приватного партнерства.
Досліджено основну діяльність державного дорожнього фонду, джерела його фінансування та розподілу коштів. Визначено основні боргові зобов’язання дорожнього господарства та подальший їхній вплив на розвиток державно-приватного партнерства в Україні. З’ясовано головні проблеми, причини неефективності державно-приватного партнерства в сфері дорожнього господарства та запропоновано ефективні шляхи розвитку, вирішення складних питань. Проведено аналіз основних факторів, які впливають на розвиток державно-приватного партнерства України та наведено шляхи усунення негативних чинників. Розглянуто принципи дії та суть перших шести пілотних транспортних проєктів України і подальше збільшення їхньої кількості, які були розроблені з урахуванням світових стандартів на основі вимог обох сторін. Розкрито вплив світової пандемії на трафіки різних країн світу. Наведено приклади компаній, які в час послаблення карантинних обмежень змогли відновити свою діяльність і підвищити економічний рейтинг. Запропоновано основні шляхи покращення функціонування дорожнього господарства України. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий вісник Полісся;№ 2 (21) |
|
dc.subject |
державно-приватне партнерство |
en_US |
dc.subject |
публічно-приватне партнерство |
en_US |
dc.subject |
державний сектор |
en_US |
dc.subject |
транспортна інфраструктура |
en_US |
dc.subject |
фінансування |
en_US |
dc.title |
Особливості державно-приватного партнерства як механізм реалізації нової регіональної політики для функціонування та розвитку дорожнього господарства |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |