IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Особливості інтернет-маркетингу освітніх послуг закладів вищої освіти (на матеріалах Національного університету "Чернігівська політехніка")

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Броновицька, А. О.
dc.date.accessioned 2021-06-08T12:55:32Z
dc.date.available 2021-06-08T12:55:32Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/22464
dc.description Броновицька, А. О. Особливості інтернет-маркетингу освітніх послуг закладів вищої освіти (на матеріалах Національного університету "Чернігівська політехніка") : магістерська робота : 075 Маркетинг / А. О. Броновицька ; керівник роботи С. В. Кульпінський ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. - Чернігів, 2021. - 85 с. en_US
dc.description.abstract Метою кваліфікаційної роботи є вдосконалення інструментів інтернет-маркетингу для залучення вступників в НУ "Чернігівська політехніка". Об’єктом проведеного дослідження є інструменти інтернет-маркетингу в НУ «Чернігівська політехніка». Предметом дослідження є методичні та теоретичні засади використання інструментів інтернет-маркетингу для підвищення конкурентоспроможності ЗВО. Методи дослідження: фінансовий та економічний аналіз, методи практичного порівняння, оцінка рівня конкурентоспроможності, SWOT аналіз, побудова аналітичної «Воронки продажів». Результати цього дослідження дають можливість закладам вищої освіти на практиці використовувати інструменти інтернет-маркетингу для підвищення рівня конкурентоспроможності та для поліпшення позицій на ринку. За допомогою рекомендацій стосовно покращення інструментів інтернет-маркетингу НУ «Чернігівська політехніка» зможе краще конкурувати в умовах зміни ринкової кон’юнктури і також удосконалить ефективність просування освітніх послуг. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject інтернет en_US
dc.subject інтернет-маркетинг en_US
dc.subject інструменти інтернет-маркетингу en_US
dc.subject заклад вищої освіти en_US
dc.subject унікальна торгова пропозиція en_US
dc.subject цільова аудиторія en_US
dc.subject конверсія en_US
dc.subject клік en_US
dc.subject показники ефективності en_US
dc.subject соцмережі en_US
dc.subject повернення інвестицій en_US
dc.subject аналітична «Воронка продажів» en_US
dc.subject internet
dc.subject internet marketing
dc.subject internet marketing tools
dc.subject higher education institution
dc.subject unique trade offer
dc.subject target audience
dc.subject conversion
dc.subject click
dc.subject efficiency indicators
dc.subject social networks
dc.subject return on investment
dc.subject analytical "Sales funnel"
dc.title Особливості інтернет-маркетингу освітніх послуг закладів вищої освіти (на матеріалах Національного університету "Чернігівська політехніка") en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 The purpose of the qualification work is to improve the tools of Internet marketing to attract entrants to NU "Chernihiv Polytechnic". The object of the study are Internet marketing tools at Chernihiv Polytechnic National University. The subject of the study is the methodological and theoretical principles of using Internet marketing tools to increase the competitiveness of free trade. Research methods: financial and economic analysis, methods of practical comparison, assessment of the level of competitiveness, SWOT analysis, construction of analytical "Sales Funnel". The results of this study enable higher education institutions to use Internet marketing tools in practice to increase the level of competitiveness and to improve market position. With the help of recommendations for improving Internet marketing tools, Chernihiv Polytechnic National University will be able to compete better in a changing market environment and also improve the effectiveness of the promotion of educational services.


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу