Короткий опис(реферат):
Метою даної роботи є аналіз ефективності та результативності Інтернет-маркетингу та електронна комерції підприємства на прикладі Інтернет провайдера ТОВ «НЬЮ ЕДЖ».
Об’єктом дослідження є сутність Інтернет-маркетингу та електронної комерція.
Предметом дослідження є особливості функціонування та результативності Інтернет-маркетингу та електронна комерції підприємства на прикладі Інтернет провайдера ТОВ «НЬЮ ЕДЖ».
Методи дослідження: фінансовий та економічний аналіз, методи практичного порівняння, оцінка рівня конкурентоспроможності, SWOT аналіз тощо.
Результати дослідження ефективності, результативності та шляхів удосконалення діяльності інтернет-провайдерів можливо використовувати на практиці вітчизняними підприємствами. За допомогою сформованих рекомендацій стосовно покращення роботи інтернет-провайдера дозволить підприємству вдало конкурувати в умовах зміни кон’юнктури ринку не тільки України, а й всього світу, а також удосконалити ефективність виробничої діяльності.
Суть розробки, основні результати:
Позняк, Р. Р. Напрямки інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу (на матеріалах ТОВ «НЬЮ ЕДЖ») : магістерська робота : 075 Маркетинг / Р. Р. Позняк ; керівник роботи С. В. Кульпінський ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. - Чернігів, 2021. - 91 с.