dc.contributor.author |
Ігнатьєва, І. А.
|
|
dc.contributor.author |
Сербенівська, А. Ю.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-06-22T06:51:46Z |
|
dc.date.available |
2021-06-22T06:51:46Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/22622 |
|
dc.description |
Ігнатьєва, І. А. Маркетингові стратегії в контексті адаптації підприємств малого та середнього бізнесу до вимог СОТ / І. А. Ігнатьєва, А. Ю. Сербенівська // Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління. - 2019. - № 1 (10). - С. 54-60. |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано позитивні та негативні наслідки вступу України до СОТ для вітчизняних галузей економіки та окремих підприємств, враховуючи основні макроекономічні показники, що характеризують зовнішньоекономічну діяльність. Окреслені основні проблеми адаптації за десять років членства. Сформовані етапи розробки маркетингової стратегії для виходу підприємств на зовнішні ринки у відповідності до вимог СОТ. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління;№ 1 (10) |
|
dc.subject |
маркетингові стратегії |
en_US |
dc.subject |
адаптація до вимог СОТ |
en_US |
dc.subject |
етапи розробки стратегії |
en_US |
dc.subject |
конкурентні переваги |
en_US |
dc.subject |
marketing strategies |
en_US |
dc.subject |
adaptation to WTO requirements |
en_US |
dc.subject |
stages of strategy development |
en_US |
dc.subject |
competitive advantages |
en_US |
dc.title |
Сербенівська А. Ю. Маркетингові стратегії в контексті адаптації підприємств малого та середнього бізнесу до вимог СОТ |
en_US |
dc.title.alternative |
Marketing strategies in the context of adaptation of small and medium business enterprises to wto conditions |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
The article analyzes the positive and negative consequences of Ukraine accession to the WTO for domestic sectors of the economy and individual enterprises, taking into account the main macroeconomic indicators that characterize foreign economic activity. The main problems of adaptation for ten years of membership are outlined. The stages of developing a marketing strategy for companies to enter foreign markets in accordance with WTO requirements have been formed. |
en_US |