IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Сербенівська А. Ю. Маркетингові стратегії в контексті адаптації підприємств малого та середнього бізнесу до вимог СОТ

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ігнатьєва, І. А.
dc.contributor.author Сербенівська, А. Ю.
dc.date.accessioned 2021-06-22T06:51:46Z
dc.date.available 2021-06-22T06:51:46Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/22622
dc.description Ігнатьєва, І. А. Маркетингові стратегії в контексті адаптації підприємств малого та середнього бізнесу до вимог СОТ / І. А. Ігнатьєва, А. Ю. Сербенівська // Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління. - 2019. - № 1 (10). - С. 54-60. en_US
dc.description.abstract У статті проаналізовано позитивні та негативні наслідки вступу України до СОТ для вітчизняних галузей економіки та окремих підприємств, враховуючи основні макроекономічні показники, що характеризують зовнішньоекономічну діяльність. Окреслені основні проблеми адаптації за десять років членства. Сформовані етапи розробки маркетингової стратегії для виходу підприємств на зовнішні ринки у відповідності до вимог СОТ. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління;№ 1 (10)
dc.subject маркетингові стратегії en_US
dc.subject адаптація до вимог СОТ en_US
dc.subject етапи розробки стратегії en_US
dc.subject конкурентні переваги en_US
dc.subject marketing strategies en_US
dc.subject adaptation to WTO requirements en_US
dc.subject stages of strategy development en_US
dc.subject competitive advantages en_US
dc.title Сербенівська А. Ю. Маркетингові стратегії в контексті адаптації підприємств малого та середнього бізнесу до вимог СОТ en_US
dc.title.alternative Marketing strategies in the context of adaptation of small and medium business enterprises to wto conditions en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 The article analyzes the positive and negative consequences of Ukraine accession to the WTO for domestic sectors of the economy and individual enterprises, taking into account the main macroeconomic indicators that characterize foreign economic activity. The main problems of adaptation for ten years of membership are outlined. The stages of developing a marketing strategy for companies to enter foreign markets in accordance with WTO requirements have been formed. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу