Короткий опис(реферат):
В сучасних умовах глобалізації економіки суб’єкти господарювання різних форм
власності та видів діяльності зустрічаються з такими проблемами як високі ризики інвестицій,
товарне перенасичення ринків, труднощі в отриманні та обслуговуванні кредитів тощо, а
також нестачею досвіду у веденні підприємницької діяльності, тому виникає необхідність в
формуванні власної незалежної технології ведення бізнесу. Така ситуація зумовила зростання
популярності франчайзингу.
Суть розробки, основні результати:
Хоменко, І. О. Франчайзинг як сучасна форма ведення бізнесу / І. О. Хоменко, Д. О. Брехунова // Юність науки – 2020: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез Х Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених. - (м. Чернігів, 23-24 квіт. 2020 р.). - Чернігів : ЧНТУ, 2020. - С.33-35.