dc.contributor.author |
Заіка, А. Ю.
|
|
dc.contributor.author |
Соломаха, І. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-02T07:27:51Z |
|
dc.date.available |
2021-07-02T07:27:51Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/22832 |
|
dc.description |
Заіка, А. Ю. Конкурентоспроможнісь інтернет-магазинів з продажу жіночого одягу в Україні / А. Ю. Заїка ; наук. керівник І. В. Соломаха // Новітні технології у науковій діяльності і навчальному процесі : зб. тез Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих учених (м. Чернігів, 8-9 квіт. 2020 р.) : збірник тез доп. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2020. – С. 380-381. |
en_US |
dc.description.abstract |
В Україні торгівля в Інтернеті є, напевно галуззю, яка демонструє найшвидші темпи
зростання серед усіх галузей економіки. Якщо аналізувати темпи зростання обсягів
електронної торгівлі в Україні, то вони останніми роками значно перевищують темпи
зростання в Європі, що, перш за все, пов’язано з різким зростанням рівня проникнення
Інтернету в Україні, а також розподілом інтернет-користувачів за віком та рівнем доходу. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
en_US |
dc.subject |
конкурентоспроможнісь |
en_US |
dc.subject |
інтернет-магазин |
en_US |
dc.subject |
жіночий одяг |
en_US |
dc.subject |
електронна торгівля |
en_US |
dc.title |
Конкурентоспроможнісь інтернет-магазинів з продажу жіночого одягу в Україні |
en_US |
dc.type |
Working Paper |
en_US |