IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Якісний туристичний бренд – запорука формування іміджу та туристичних можливостей України

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Хоменко, І. О.
dc.contributor.author Заворотна, К. Д.
dc.date.accessioned 2021-07-02T12:26:13Z
dc.date.available 2021-07-02T12:26:13Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/22844
dc.description Хоменко, І. О. Якісний туристичний бренд – запорука формування іміджу та туристичних можливостей України / І. О. Хоменко, К. Д. Заворотна // Юність науки – 2019: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез Міжнар. наук.-практ. конф.студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 17-18 квіт. 2019 р.) у 2-х ч. Ч. 1. - Чернігів : ЧНТУ, 2019. - С. 32-33. en_US
dc.description.abstract На сучасному етапі розвитку країн, невід’ємною частиною є розвиток туристичної сфери. Для кожної країни одним із основних завдань є створення позитивного іміджу. На туристичний імідж безпосередньо впливає імідж держави. Для покращення державного іміджу, необхідно створити правильну стратегію для проведення інформаційної політики en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.subject туристичний бренд en_US
dc.title Якісний туристичний бренд – запорука формування іміджу та туристичних можливостей України en_US
dc.type Working Paper en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record