dc.contributor.author |
Хоменко, І. О.
|
|
dc.contributor.author |
Заворотна, К. Д.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-02T12:26:13Z |
|
dc.date.available |
2021-07-02T12:26:13Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/22844 |
|
dc.description |
Хоменко, І. О. Якісний туристичний бренд – запорука формування іміджу та туристичних можливостей України / І. О. Хоменко, К. Д. Заворотна // Юність науки – 2019: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез Міжнар. наук.-практ. конф.студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 17-18 квіт. 2019 р.) у 2-х ч. Ч. 1. - Чернігів : ЧНТУ, 2019. - С. 32-33. |
en_US |
dc.description.abstract |
На сучасному етапі розвитку країн, невід’ємною частиною є розвиток туристичної сфери. Для
кожної країни одним із основних завдань є створення позитивного іміджу. На туристичний імідж
безпосередньо впливає імідж держави. Для покращення державного іміджу, необхідно створити правильну
стратегію для проведення інформаційної політики |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.subject |
туристичний бренд |
en_US |
dc.title |
Якісний туристичний бренд – запорука формування іміджу та туристичних можливостей України |
en_US |
dc.type |
Working Paper |
en_US |