IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Browsing Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 2021 by Subject "маркетинг"

ISSN 2415-363X

Browsing Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 2021 by Subject "маркетинг"

Sort by: Order: Results:

  • Сябро, А. В.; Ніколаєнко, О. В. (Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
    Everything is changing at an increased rate. Technology for automobiles, homes, and shopping continues to change marketing strategies. Moving forward, the goal is to get in the mind of your primary audience and make their ...
  • Мурай, А. О.; Бабаченко, Л. В. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Дослідження свідчить, що логістика та маркетинг дуже пов'язані між собою на підприємстві. Зокрема маркетинг спрямований на дослідження потреб споживачів та розроблення ідей щодо пропозиції на ринку нових продуктів. Маркетинг ...
  • Руденко, С. М.; Полковниченко, С. О. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    В статті аналізується маркетингове забезпечення розвитку сфери туристичних послуг.
  • Лабута, А. О.; Москаленко, В. А. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Можна зробити висновок, що застосування маркетингового планування має декілька вагомих переваг, зокрема більш чітке бачення цілей та стратегії розвитку підприємства, що матиме позитивний вплив на конкурентів; забезпечення ...
  • Голуб, Д. Р.; Іванова, Н. В. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    В ході дослідження запропоновано комплекс маркетингу для стартаппроекту з вендингу засобів індивідуального медичного захисту. Сформовано систему факторів успішності стартап-проекту. Розглянуто маркетингові стратегії ...
  • Шаповал, М. С.; Забаштанська, Т. В. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Проаналізувавши статтю, можна зробити висновок, що використання Інстаграму для розвитку свого бізнесу має низку переваг та недоліків.
  • Довга, Я. М.; Москаленко, В. А. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Для забезпечення власної ринкової «ніші» підприємство повинно правильно здійснити стратегічний вибір з урахуванням внутрішніх резервів підвищення конкурентоспроможності підприємства, а саме раціональне використання ресурсного ...