IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Перегляд Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 2021 за темою "мaркетингoва стрaтегiя"

ISSN 2415-363X

Перегляд Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 2021 за темою "мaркетингoва стрaтегiя"

Сортувати за: Впорядкувати за: Результатів на сторінці:

  • Шкіра, В. С.; Самійленко, Г. М. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    На основі матеріалу, що був досліджений, можна зробити висновок, що формувати та відповідно, реалізовувати маркетингову стратегію необхідно на основі поточної ринкової ситуації, виробничих та операційних можливостей, наявних ...