IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Тенденції цифрового маркетннгу: інструменти залучення споживачів

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Божок, А. Р.
dc.date.accessioned 2021-07-05T06:54:52Z
dc.date.available 2021-07-05T06:54:52Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/22902
dc.description Божок А. Тенденції цифрового маркетннгу: інструменти залучення споживачів / А. Божок // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2021. - № 1(25). - С. 27-32. en_US
dc.description.abstract Концепція маркетингу різко змінилася за останні роки. З огляду на значне зростання користувачів Інтернету, ведення бізнесу без застосування інструментів інтернет-маркетингу не принесе бажаного успіху, оскільки споживання «в магазинах» змінюється на споживання «в Інтернеті». У цій статті досліджено тенденції цифрового маркетингу та онлайн-маркетингові інструменти. Розглянуто маркетингові канали взаємодії між продавцями та покупцями. Визначено, яких цілей має досягти вебсайт компанії та коли варто інвестувати в пошукові системи. У результаті визначені переваги та труднощі, які можуть виникнути в інтернет-продавця в результаті використання онлайн-маркетингових каналів en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher НУ «Чернігівська політехніка» en_US
dc.relation.ispartofseries Проблеми і перспективи економіки та управління;№1 (25)
dc.subject інтернет-маркетинг en_US
dc.subject онлайн-маркетинг en_US
dc.subject цифровий маркетинг en_US
dc.subject маркетингові інструменти en_US
dc.subject споживач en_US
dc.subject Internet-marketing en_US
dc.subject online marketing en_US
dc.subject digital marketing en_US
dc.subject marketing tools en_US
dc.subject consumer en_US
dc.title Тенденції цифрового маркетннгу: інструменти залучення споживачів en_US
dc.title.alternative Digital marketing trends: consumer involvement tools en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 The concept of marketing has changed sharply in recent years. Given the vast growth of Internet users, doing business without using of Internet marketing tools will not bring the desired success, as consumption "in stores" is change by con¬sumption "online ". This article examines digital marketing trends and online-marketing tools. Marketing channels of interac¬tion between sellers and buyers are studied. It defines what goals the company's Web site should achieve and when to invest in search engines. As result, the advantages and difficulties that may arise in the Internet seller as a result of using online marketing channels are identified. Keywords: Internet-marketing; online marketing; digital marketing; marketing tools; consumer en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record