Короткий опис(реферат):
Метою вивчення курсу є формування знань щодо управління послугами і сервісом, стандартами та управління якістю, набуття здобувачем вищої освіти практичних вмінь з управління та економічного аналізу, здатності до абстрактного мислення, аналізу, синтезу, проведення досліджень на відповідному рівні, аналізу результатів діяльності організацій сервісу, зіставлення факторів впливу зовнішнього та внутрішнього середовища.
Суть розробки, основні результати:
Менеджмент сервісу : метод. вказівки до практ. занять та самост. роботи для здобувачів вищ. освіти освіт. ступеня «бакалавр» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спец. 073 «Менеджмент» всіх форм навчання / уклад. Г. В. Старченко. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – 82 с.