dc.contributor.author |
Бабаченко, Л. В.
|
|
dc.contributor.author |
Забаштанська, Т. В.
|
|
dc.contributor.author |
Вербицька, А. В.
|
|
dc.contributor.author |
Хоменко, І. О.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-06T06:54:51Z |
|
dc.date.available |
2021-07-06T06:54:51Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/22964 |
|
dc.description |
Основи маркетингової діяльності : метод. вказівки до виконання контр. роботи для здобувачів вищ. освіти спец. 075 «Маркетинг» ден. та заоч. форми навчання / уклад.: Л. В. Бабаченко, Т. В. Забаштанська, А. В. Вербицька, І. О. Хоменко. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – 23 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Метою даної дисципліни є ознайомлення ЗВО з концептуальними основами маркетингу; формування умов щодо підготовки до успішної діяльності в маркетинговій сфері; створення умов для оволодіння універсальними і професійними компетенціями, що сприяють соціальній мобільності випускника-бакалавра за спеціальністю 075 «Маркетинг» та його затребуваності на ринку праці, стимулювання інтересу до спеціальності, формування у студентів світогляду, що сприятиме усвідомленому відношенню до навчальних занять та планування своєї кар’єри. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
en_US |
dc.title |
Основи маркетингової діяльності : методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Основи маркетингової діяльності» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчання |
en_US |
dc.type |
Learning Object |
en_US |