IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Основи маркетингової діяльності : методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Основи маркетингової діяльності» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчання

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бабаченко, Л. В.
dc.contributor.author Забаштанська, Т. В.
dc.contributor.author Вербицька, А. В.
dc.contributor.author Хоменко, І. О.
dc.date.accessioned 2021-07-06T06:54:51Z
dc.date.available 2021-07-06T06:54:51Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/22964
dc.description Основи маркетингової діяльності : метод. вказівки до виконання контр. роботи для здобувачів вищ. освіти спец. 075 «Маркетинг» ден. та заоч. форми навчання / уклад.: Л. В. Бабаченко, Т. В. Забаштанська, А. В. Вербицька, І. О. Хоменко. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – 23 с. en_US
dc.description.abstract Метою даної дисципліни є ознайомлення ЗВО з концептуальними основами маркетингу; формування умов щодо підготовки до успішної діяльності в маркетинговій сфері; створення умов для оволодіння універсальними і професійними компетенціями, що сприяють соціальній мобільності випускника-бакалавра за спеціальністю 075 «Маркетинг» та його затребуваності на ринку праці, стимулювання інтересу до спеціальності, формування у студентів світогляду, що сприятиме усвідомленому відношенню до навчальних занять та планування своєї кар’єри. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" en_US
dc.title Основи маркетингової діяльності : методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Основи маркетингової діяльності» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчання en_US
dc.type Learning Object en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу