Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чижиков, М. С.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2021-07-08T10:34:47Z | |
dc.date.available | 2021-07-08T10:34:47Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/23083 | |
dc.description | Чижиков, М. С. 2D гра «Шлях до цілі» на Unity : випускна кваліфікаційна робота : 123 "Кoмп’ютepнa iнжeнepiя" / М. С. Чижиков ; керівник роботи В. М. Базилевич ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра iнфopмaцiйниx тa кoмп’ютepниx cиcтeм. – Чернігів, 2021. – 63 с. | en_US |
dc.description.abstract | Об’єктом розробки дипломної роботи є 2Д гра «Шлях до цілі» на Unity, мовою програмування обрано C#. Гра повинна мати графічний інтерфейс користувача з базовим функціоналом. Повинні бути реалізовані елементи гри, як анімація, звук, дизайн рівнів, для того щоб гравець міг отримувати зворотний зв’язок. Ціллю проведеної роботи є розробка 2Д гру на платформі Unity. Поставлені наступні основні задачі: - Вибір популярного та зручного інструменту програмування; - Знайомство з аналогами та їх реалізацією; - Проєктування гри «Шлях до цілі»; - Реалізувати гру в жанрі платформер «Шлях до цілі» на Unity; Надалі проєкт може розвиватися в сторону збільшення контенту, а саме додати нових монстрів, босів, бонуси, нагороди, можливість зміни моделі головного персонажа на жіночого. Можна додати зміну мови для всіх вікон, розміру вікна гри. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | Unity | en_US |
dc.subject | 2D | en_US |
dc.subject | Pathfinding | en_US |
dc.subject | Animator | en_US |
dc.subject | UI | en_US |
dc.title | 2Д гра «Шлях до цілі» на Unity | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.description.abstractalt1 | The object of thesis development is a 2D game "The Way to the Goal" on Unity, the programming language is C#. The game must have a graphical user interface with basic functionality. Elements of the game, such as animation, sound and levels design, must be implemented in order for the player to receive feedback. The aim of this work is to develop a 2D game on the Unity platform. The following main tasks are set: - Choosing the popular and convinient programming language; - Familiarity with analogues and their implementation;Configuring DB; - Project design; - Implement the project; Further development is possible in the direction of increasing the content, namely to add new monsters, bosses, bonuses, rewards, the ability to change the model of the main character to a female. It is also possible to add languages change for all windows, the size of the game window. | en_US |