Короткий опис(реферат):
В результаті проведеної роботи отримано значення певних показників систем та характеристик автомобіля; вони порівнювалися зі значеннями відповідно до прототипу та корегувалися таким чином, щоб досягти технічного та економічного ефекту в проектуванні. Спеціальною частиною роботи було задано модернізувати рульове управління автомобіля ЗАЗ-1102 «Таврія». Було прийнято рішення встановити електромеханічний рулів підсилювач з приводом, що паралельний осі рульової рейки який має ряд переваг, що описані в відповідному розділі. Також було підраховано геометричні розміри рульової трапеції, кінематичне та силове передавальні числа, необхідне зусилля на рульовому колесі та інші основні параметри рульового управління та механізму «шестерня-рейка». Додатково було розраховано турбокомпресор з радіально-осьовою турбіною для спроектованого автомобіля, що дало змогу підвищити потужність та крутний момент двигуна. Також, було досліджено сили тертя та зносу шатуна в з’єднанні шатуншатунна шийка колінчастого вала.
Суть розробки, основні результати:
Безуглий, В. Ю. «Проєкт легкового автомобіля з дослідженням сил тертя та зносу шатуна в з’єднанні шатун-шатунна шийка колінчастого вала : випускна кваліфікаційна робота : 274 «Автомобільний транспорт» / В. Ю. Безуглий ; керівник роботи В. В. Кальченко ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра автомобільного транспорту та галузевого машинобудування. – Чернігів, 2021. – 186 с.