dc.contributor.author |
Рудич, Б. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-22T18:37:02Z |
|
dc.date.available |
2021-07-22T18:37:02Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/23271 |
|
dc.description |
Рудич, Б. В. Модернізація шпиндельного вузла токарно-гвинторізного верстата 16К20Ф3. Розробка конструкції та технології виготовлення різального інструмента : випускна кваліфікаційна робота : 133 "Галузеве машинобудування" / Б. В. Рудич ; керівник роботи Н. М. Сіра ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра автомобільного транспорту та галузевого машинобудування. – Чернігів, 2021. – 72 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
У роботі здійснено проектування приводу головного руху токарногвинторізного верстату 16К20Ф3, з метою підвищення потужності приводу та збільшення діапазону частот обертання шпинделя. У першому розділі здійснено розрахунок основних характеристик коробки швидкостей, запропоновано загальний вигляд графіку частот обертання та діаграми потужностей та моментів на шпинделі. У другому розділі визначено модулі зубчастих коліс з умави забезпечення необхідної міцності. Розроблена схема встановлення шпиндельного вузла. У розділах 3-5 спроектовані та визначенні основні розміри довбача для обробки прямозубих зубчастих коліс з модулем 6 мм, свердла та мітчика. Запропоновано технологію виготовлення мітчика з виказанням операційних ескізів основних стадій виготовлення. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів |
en_US |
dc.subject |
токарно-гвинторізний верстат |
en_US |
dc.subject |
свердло |
en_US |
dc.subject |
довбач |
en_US |
dc.subject |
мітчик |
en_US |
dc.subject |
технологія обробки |
en_US |
dc.subject |
lathe |
en_US |
dc.subject |
drill |
en_US |
dc.subject |
groove |
en_US |
dc.subject |
tap |
en_US |
dc.subject |
processing technology |
en_US |
dc.title |
Модернізація шпиндельного вузла токарно-гвинторізного верстата 16К20Ф3. Розробка конструкції та технології виготовлення різального інструмента |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
The work of designing the drive of the main movement of the lathe 16K20F3 is carried out, in order to increase the power of the drive and increase the range of spindle speeds. The first section calculates the main characteristics of the gearbox, offers a general view of the graph of speeds and diagrams of power and torque on the spindle. The second section defines the modules of the gears in order to ensure the required strength. The scheme of installation of a spindle knot is developed. Sections 3-5 design and determine the main dimensions of the grinder for machining spur gears with a 6 mm module, drill and tap. The technology of making a tap with the statement of operational sketches of the main stages of production is offered. |
en_US |