dc.contributor.author |
Пінчук, А. О.
|
|
dc.contributor.author |
Вербицька, А. В.
|
|
dc.contributor.author |
Полковниченко, С. О.
|
|
dc.contributor.author |
Забаштанська, Т. В.
|
|
dc.contributor.author |
Бабаченко, Л. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-10-25T16:29:36Z |
|
dc.date.available |
2021-10-25T16:29:36Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/24096 |
|
dc.description |
Маркетинг : метод. вказівки до виконання кваліф. роботи для здобувачів другого (магістр.) рівня вищ. освіти ден. і заоч. форм навчання галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спец. 075 «Маркетинг» освіт. програми «Маркетинг» / уклад.: О. А. Пінчук, А. В. Вербицька, С. О. Полковниченко, Т. В. Забаштанська, Л. В. Бабаченко. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – 65 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Завдання цих методичних рекомендацій – надати магістру допомогу щодо тематики; структури; змістовного написання вступу, розділів, висновків; використання загальних і спеціальних методів у вирішенні маркетингових проблем; правил оформлення кваліфікаційної роботи, що дозволить належним чином організувати працю над нею. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» |
en_US |
dc.title |
Маркетинг : методичні вказівки до виконання кваліфікаційної роботи для здобувачів другого (магістр) рівня вищої освіти денної і заочної форм навчання галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» |
en_US |
dc.type |
Learning Object |
en_US |