IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Теоретико-методологічні засади управлінського аналізу та його роль у прийнятті управлінських рішень

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Самійленко, Г. М.
dc.contributor.author Вітер, А. О.
dc.date.accessioned 2021-11-25T13:12:50Z
dc.date.available 2021-11-25T13:12:50Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/24425
dc.description Самійленко, Г. М. Теоретико-методологічні засади управлінського аналізу та його роль у прийнятті управлінських рішень / Г. М. Самійленко, А. О. Вітер // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2021. – № 2 (26). – С. 37-47. en_US
dc.description.abstract У статті розглянуто основні підходи до розуміння сутності поняття «управлінський аналіз» та їх комбінації, сформульовано його особливості. Визначені такі сутнісні складові управлінського аналізу, як мета, завдання, предмет, об’єкт, суб’єкт, користувачі, функції, що дає можливість його виділення в самостійну галузь знань та напрям практичної діяльності. Розглянуто методологічну базу управлінського аналізу, з’ясовано її направленість на отримання чисельної аналітичної інформації, альтернативних варіантів рішень та залежність від бізнес-процесів, стратегії та системи управління підприємством. У межах дослідження методологічних засад управлінського аналізу систематизовано методи та сформульовано його базові принципи, поєднання яких слід вважати основою методології. З’ясовано провідну роль та визначальне місце управлінського аналізу в процесі прийняття управлінських рішень. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" en_US
dc.relation.ispartofseries Проблеми і перспективи економіки та управління;№ 2 (26)
dc.subject аналіз en_US
dc.subject управлінський аналіз en_US
dc.subject принципи; методи en_US
dc.subject управління en_US
dc.subject прийняття управлінських рішень en_US
dc.subject analysis en_US
dc.subject management analysis en_US
dc.subject principles en_US
dc.subject methods en_US
dc.subject management en_US
dc.subject management decisions en_US
dc.title Теоретико-методологічні засади управлінського аналізу та його роль у прийнятті управлінських рішень en_US
dc.title.alternative Theoretical and methodological fundamentals of management analysis and its role in management decision making en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 The main approaches to understanding the essence of the concept of "management analysis" and their combinations are considered, its features are formulated. The essential components of management analysis are defined as the purpose, tasks, subject, object, subject, users, functions, which allows its allocation to an independent field of knowledge and direction of practical activity. The methodological basis of management analysis is considered, its orientation to obtain numerical analytical information and alternative solutions and dependence on business processes, strategy and management system of the enterprise is clarified. should be considered the basis of the methodology. The leading role and defining place of managerial analysis in the process of making managerial decisions is clarified. en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record