dc.contributor.author |
Самійленко, Г. М.
|
|
dc.contributor.author |
Вітер, А. О.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-11-25T13:12:50Z |
|
dc.date.available |
2021-11-25T13:12:50Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/24425 |
|
dc.description |
Самійленко, Г. М. Теоретико-методологічні засади управлінського аналізу та його роль у прийнятті управлінських рішень / Г. М. Самійленко, А. О. Вітер // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2021. – № 2 (26). – С. 37-47. |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто основні підходи до розуміння сутності поняття «управлінський аналіз» та їх комбінації, сформульовано його особливості. Визначені такі сутнісні складові управлінського аналізу, як мета, завдання, предмет, об’єкт, суб’єкт, користувачі, функції, що дає можливість його виділення в самостійну галузь знань та напрям практичної діяльності. Розглянуто методологічну базу управлінського аналізу, з’ясовано її направленість на отримання чисельної аналітичної інформації, альтернативних варіантів рішень та залежність від бізнес-процесів, стратегії та системи управління підприємством. У межах дослідження методологічних засад управлінського аналізу систематизовано методи та сформульовано його базові принципи, поєднання яких слід вважати основою методології. З’ясовано провідну роль та визначальне місце управлінського аналізу в процесі прийняття управлінських рішень. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Проблеми і перспективи економіки та управління;№ 2 (26) |
|
dc.subject |
аналіз |
en_US |
dc.subject |
управлінський аналіз |
en_US |
dc.subject |
принципи; методи |
en_US |
dc.subject |
управління |
en_US |
dc.subject |
прийняття управлінських рішень |
en_US |
dc.subject |
analysis |
en_US |
dc.subject |
management analysis |
en_US |
dc.subject |
principles |
en_US |
dc.subject |
methods |
en_US |
dc.subject |
management |
en_US |
dc.subject |
management decisions |
en_US |
dc.title |
Теоретико-методологічні засади управлінського аналізу та його роль у прийнятті управлінських рішень |
en_US |
dc.title.alternative |
Theoretical and methodological fundamentals of management analysis and its role in management decision making |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
The main approaches to understanding the essence of the concept of "management analysis" and their combinations are considered, its features are formulated. The essential components of management analysis are defined as the purpose, tasks, subject, object, subject, users, functions, which allows its allocation to an independent field of knowledge and direction of practical activity. The methodological basis of management analysis is considered, its orientation to obtain numerical analytical information and alternative solutions and dependence on business processes, strategy and management system of the enterprise is clarified. should be considered the basis of the methodology. The leading role and defining place of managerial analysis in the process of making managerial decisions is clarified. |
en_US |