IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Соціально-психологічні умови успішної соціальної адаптації вихованців у закладах інклюзивної освіти

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Візнюк, І. М.
dc.date.accessioned 2021-12-14T07:58:53Z
dc.date.available 2021-12-14T07:58:53Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/24667
dc.description Візнюк, І. М. Соціально-психологічні умови успішної соціальної адаптації вихованців у закладах інклюзивної освіти / І. М. Візнюк // Інноваційний потенціал соціальної роботи в сучасному світі: на межі науки та практики : матеріали I Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 20-21 трав. 2021 р.). – Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021. – С. 8-10. en_US
dc.description.abstract Метою статті є вивчення соціально-психологічних умов успішної адаптації вихованців у закладах інклюзивної освіти. Основним завданням проблеми є емпіричне дослідження шляхів адаптації та інтеграції у громаду дітей з обмеженими функціональними можливостями. Для емпіричного дослідження нами було проведено психодіагностичну методику «Багаторівневий особистісний опитувальник «Адаптивність» (МЛО-АМ)» А. Маклакова і С. Чермяніна та методи математичної статистики (описова статистика, знаходження середніх величин). Експериментальна база дослідження: Центр реабілітації «Гармонія» ім. Р. Панасюк. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" en_US
dc.subject адаптація en_US
dc.subject заклад en_US
dc.subject інклюзивна освіта en_US
dc.subject емпіричне дослідження en_US
dc.title Соціально-психологічні умови успішної соціальної адаптації вихованців у закладах інклюзивної освіти en_US
dc.type Working Paper en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу