Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Візнюк, І. М.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2021-12-14T07:58:53Z | |
dc.date.available | 2021-12-14T07:58:53Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/24667 | |
dc.description | Візнюк, І. М. Соціально-психологічні умови успішної соціальної адаптації вихованців у закладах інклюзивної освіти / І. М. Візнюк // Інноваційний потенціал соціальної роботи в сучасному світі: на межі науки та практики : матеріали I Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 20-21 трав. 2021 р.). – Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021. – С. 8-10. | en_US |
dc.description.abstract | Метою статті є вивчення соціально-психологічних умов успішної адаптації вихованців у закладах інклюзивної освіти. Основним завданням проблеми є емпіричне дослідження шляхів адаптації та інтеграції у громаду дітей з обмеженими функціональними можливостями. Для емпіричного дослідження нами було проведено психодіагностичну методику «Багаторівневий особистісний опитувальник «Адаптивність» (МЛО-АМ)» А. Маклакова і С. Чермяніна та методи математичної статистики (описова статистика, знаходження середніх величин). Експериментальна база дослідження: Центр реабілітації «Гармонія» ім. Р. Панасюк. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" | en_US |
dc.subject | адаптація | en_US |
dc.subject | заклад | en_US |
dc.subject | інклюзивна освіта | en_US |
dc.subject | емпіричне дослідження | en_US |
dc.title | Соціально-психологічні умови успішної соціальної адаптації вихованців у закладах інклюзивної освіти | en_US |
dc.type | Working Paper | en_US |