dc.contributor.author |
Горна, В. А.
|
|
dc.contributor.author |
Філіпович, В. М.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-12-15T13:15:41Z |
|
dc.date.available |
2021-12-15T13:15:41Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/24689 |
|
dc.description |
Горна, В. А. Психологічні особливості дітей, що мають порушення комунікативної взаємодії / В. А. Горна ; наук. кер. В. М. Філіпович // Соціальні інновації в контексті реформаційних змін : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 21 листоп. 2021 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 19-21. |
en_US |
dc.description.abstract |
Фахівці, що працюють з дітками, які мають порушення комунікативної взаємодії, повинні формувати у дітей вільне володіння вербальними та невербальними засобами спілкування, що дозволяють реалізувати свій задум у взаємодії суб’єктів спілкування в різних комунікативних ситуаціях.
Корекційно-розвивальна робота повинна бути спрямована на розвиток: сенсорних та рухових функцій; вербальної комунікації; невербального спілкування; емоційно-вольової сфери; що допоможе при формуванні рис гармонійної і незакомплексованої особистості. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
en_US |
dc.subject |
дитина |
en_US |
dc.subject |
комунікативність |
en_US |
dc.title |
Психологічні особливості дітей, що мають порушення комунікативної взаємодії |
en_US |
dc.type |
Working Paper |
en_US |