dc.contributor.author |
Останіна, Н. С.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-12-22T09:03:19Z |
|
dc.date.available |
2021-12-22T09:03:19Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/24763 |
|
dc.description |
Останіна, Н. С. Формування готовності організатора позашкільного закладу до роботи з обдарованими дітьми та молоддю / Н. С. Останіна // Інноваційний потенціал соціальної роботи в сучасному світі: на межі науки та практики : матеріали I Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 20-21 трав. 2021 р.). – Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021. – С. 140-142. |
en_US |
dc.description.abstract |
Актуальність теоретичних і методичних проблем виявлення та підтримки обдарованих дітей на даному етапі розвитку суспільства висуває серед головних завдань освітніх закладів завдання з виявлення обдарованості у дитини, розвитку здібностей цієї особистості, її творчого становлення, формування уміння самоудосконалюватися: освітні заклади повинні створювати сприятливі умови для самовираження особистості в різних видах діяльності, розкриття її нахилів; залучити учня до такої діяльності, за якої б реалізувалися його можливості. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
en_US |
dc.subject |
організатор |
en_US |
dc.subject |
позашкільний заклад |
en_US |
dc.subject |
обдаровані діти |
en_US |
dc.subject |
обдарована молодь |
en_US |
dc.title |
Формування готовності організатора позашкільного закладу до роботи з обдарованими дітьми та молоддю |
en_US |
dc.type |
Working Paper |
en_US |