Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Останіна, Н. С.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2021-12-22T09:03:19Z | |
dc.date.available | 2021-12-22T09:03:19Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/24763 | |
dc.description | Останіна, Н. С. Формування готовності організатора позашкільного закладу до роботи з обдарованими дітьми та молоддю / Н. С. Останіна // Інноваційний потенціал соціальної роботи в сучасному світі: на межі науки та практики : матеріали I Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 20-21 трав. 2021 р.). – Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021. – С. 140-142. | en_US |
dc.description.abstract | Актуальність теоретичних і методичних проблем виявлення та підтримки обдарованих дітей на даному етапі розвитку суспільства висуває серед головних завдань освітніх закладів завдання з виявлення обдарованості у дитини, розвитку здібностей цієї особистості, її творчого становлення, формування уміння самоудосконалюватися: освітні заклади повинні створювати сприятливі умови для самовираження особистості в різних видах діяльності, розкриття її нахилів; залучити учня до такої діяльності, за якої б реалізувалися його можливості. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" | en_US |
dc.subject | організатор | en_US |
dc.subject | позашкільний заклад | en_US |
dc.subject | обдаровані діти | en_US |
dc.subject | обдарована молодь | en_US |
dc.title | Формування готовності організатора позашкільного закладу до роботи з обдарованими дітьми та молоддю | en_US |
dc.type | Working Paper | en_US |