IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Теоретико-методологічні засади психологічного впливу на процес формування професійної спрямованості майбутніх соціальних працівників у роботі з дітьми з особливими потребами

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Герасименко, О. В.
dc.contributor.author Попова, В. В.
dc.date.accessioned 2021-12-23T09:38:09Z
dc.date.available 2021-12-23T09:38:09Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/24779
dc.description Герасименко, О. В. Теоретико-методологічні засади психологічного впливу на процес формування професійної спрямованості майбутніх соціальних працівників у роботі з дітьми з особливими потребами / О. В. Герасименко, В. В. Попова // Інноваційний потенціал соціальної роботи в сучасному світі: на межі науки та практики : матеріали I Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 20-21 трав. 2021 р.). – Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021. – С. 173-175. en_US
dc.description.abstract Професійна спрямованість особистості розвивається у процесі професіоналізації та значно впливає на оволодіння професійними знаннями, уміннями й навичками. Відповідно, вона є визначальною особистісною властивістю у характеристиці майбутнього спеціаліста, від якої залежить формування здібностей, знань та інших професійно значущих властивостей особистості, які впливають на ефективність виконання майбутньої професійної діяльності. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" en_US
dc.subject теоретико-методологічні засади en_US
dc.subject професійна спрямованість en_US
dc.subject соціальний працівник en_US
dc.subject діти з особливими потребами en_US
dc.title Теоретико-методологічні засади психологічного впливу на процес формування професійної спрямованості майбутніх соціальних працівників у роботі з дітьми з особливими потребами en_US
dc.type Working Paper en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record