IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Удосконалення інтернет-маркетингу на туристичному підприємстві Анекс Тур

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шабуня, Д. В.
dc.date.accessioned 2021-12-28T12:41:57Z
dc.date.available 2021-12-28T12:41:57Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/24844
dc.description Шабуня, Д. В. Удосконалення інтернет-маркетингу на туристичному підприємстві Анекс Тур : випускна кваліфікаційна робота : 242 «Туризм» / Д. В. Шабуня ; керівник роботи І. В. Безуглий ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра туризму . – Чернігів, 2021. – 112 с. en_US
dc.description.abstract Об'єктом дослідження є сучасне туристичне підприємство на прикладі ANEX TOUR. Україна. Предметом дипломної роботи є Інтернет-маркетинг та сучасному туристичному підприємстві ANEX TOUR. Україна.. Основною метою туристичного ринку - це визначення потреб клієнтів і їх задоволення у вигляді надання послуг. Саме це визначає актуальність даного дослідження на сучасних туристичних підприємствах. У I розділі описані теоретичні основи та сучасні напрями використання інтернет – маркетингу на туристичних підприємствах. У II розділі проведений стратегічний та економічний аналіз туристичного підприємства тов Аnex Тour Україна У III розділі аргументовано формування стратегічного потенціалу для розвитку туристичного підприємства на основі науково-практичних принципів. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject Інтернет-маркетинг en_US
dc.subject туризм en_US
dc.subject туристичний оператор en_US
dc.subject туристична агенція en_US
dc.subject турист en_US
dc.subject блогинг en_US
dc.subject соціальні мережі en_US
dc.subject економічні показники en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject Internet marketing en_US
dc.subject tourism en_US
dc.subject tour operator en_US
dc.subject travel agency en_US
dc.subject tourist en_US
dc.subject blogging en_US
dc.subject social networks en_US
dc.subject economic indicators en_US
dc.title Удосконалення інтернет-маркетингу на туристичному підприємстві Анекс Тур en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 The object of research is a modern tourist enterprise on the example of ANEX TOUR Ukraine. The subject of the thesis is Internet marketing and modern travel company ANEX TOUR. Ukraine.. The main purpose of the tourism market is to determine the needs of customers and their satisfaction in the form of services. This determines the relevance of this study in modern tourism enterprises. Chapter I describes the theoretical foundations and modern uses of Internet marketing in tourism enterprises. In the second chapter the strategic and economic analysis of the tourist enterprise of Comrade Tour Tour Ukraine is carried out Chapter III argues the formation of strategic potential for the development of tourism enterprises on the basis of scientific and practical principles. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу