dc.contributor.author |
Доценко, В. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2022-01-10T09:34:59Z |
|
dc.date.available |
2022-01-10T09:34:59Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/24949 |
|
dc.description |
Доценко, В. В. Удосконалення роботи інтернет-магазину “BOOKMOOD” для ефективного просування його на ринку електронної торгівлі : випускна кваліфікаційна робота : 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» / В. В. Доценко ; керівник роботи І. В. Соломаха ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2021. – 92 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Об’єкт дослідження – інтернет-магазин “BookMood”.
Предмет дослідження – теоретичні, методологічні та практичні основи становлення ринку електронної комерції та функціонування інтернет-магазину.
Метою роботи є розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення роботи інтернет-магазину “BookMood” для ефективного просування його на ринку електронної торгівлі.
Методи дослідження – абстракції, аналізу (зокрема, SWOT-аналіз) і синтезу, індукції та дедукції, математичні методи тощо.
В першому розділі обгрунтовано теоретичні засади функціонування ринку електронної торгівлі та В другому розділі виконано аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища інтернет-магазину, його асортименту товарів та покупців.
В третьому розділі надано пропозиції щодо удосконалення роботи інтернет-магазину “BOOKMOOD” для ефективного просування його на ринку електронної торгівлі. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів |
en_US |
dc.subject |
електронна торгівля |
en_US |
dc.subject |
інтернет-магазин |
en_US |
dc.subject |
книжки |
en_US |
dc.subject |
підприємництво |
en_US |
dc.subject |
SEO-оптимізація |
en_US |
dc.subject |
торгівля |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
e-commerce |
en_US |
dc.subject |
online store |
en_US |
dc.subject |
books |
en_US |
dc.subject |
entrepreneurship |
en_US |
dc.subject |
SEO- optimization |
en_US |
dc.subject |
trade |
en_US |
dc.subject |
marketing |
en_US |
dc.title |
Удосконалення роботи інтернет-магазину “BOOKMOOD” для ефективного просування його на ринку електронної торгівлі |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
The object of this study is online store “BookMood”.
The subject of this study is theoretical, methodological and practical bases of the formation of the e-commerce market and the functioning of the online store.
The aim of this study is to develop practical guidelines for improving the operation of the online store “BookMood” for its effective promotion in the e-commerce market.
Study methods: abstraction, analysis (in particular, SWOT analysis) and synthesis, induction and deduction, mathematical methods, etc.
The first paragraph substantiates the theoretical bases of the e-commerce market operation.
The second paragraph analyzes the internal and external environment of the online store, its assortment of goods and customers.
The third paragraph provides suggestions for improving the operation of the online store “BOOKMOOD” for its effective promotion in the e-commerce market. |
en_US |