IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Удосконалення роботи інтернет-магазину “BOOKMOOD” для ефективного просування його на ринку електронної торгівлі

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Доценко, В. В.
dc.date.accessioned 2022-01-10T09:34:59Z
dc.date.available 2022-01-10T09:34:59Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/24949
dc.description Доценко, В. В. Удосконалення роботи інтернет-магазину “BOOKMOOD” для ефективного просування його на ринку електронної торгівлі : випускна кваліфікаційна робота : 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» / В. В. Доценко ; керівник роботи І. В. Соломаха ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2021. – 92 с. en_US
dc.description.abstract Об’єкт дослідження – інтернет-магазин “BookMood”. Предмет дослідження – теоретичні, методологічні та практичні основи становлення ринку електронної комерції та функціонування інтернет-магазину. Метою роботи є розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення роботи інтернет-магазину “BookMood” для ефективного просування його на ринку електронної торгівлі. Методи дослідження – абстракції, аналізу (зокрема, SWOT-аналіз) і синтезу, індукції та дедукції, математичні методи тощо. В першому розділі обгрунтовано теоретичні засади функціонування ринку електронної торгівлі та В другому розділі виконано аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища інтернет-магазину, його асортименту товарів та покупців. В третьому розділі надано пропозиції щодо удосконалення роботи інтернет-магазину “BOOKMOOD” для ефективного просування його на ринку електронної торгівлі. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject електронна торгівля en_US
dc.subject інтернет-магазин en_US
dc.subject книжки en_US
dc.subject підприємництво en_US
dc.subject SEO-оптимізація en_US
dc.subject торгівля en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject e-commerce en_US
dc.subject online store en_US
dc.subject books en_US
dc.subject entrepreneurship en_US
dc.subject SEO- optimization en_US
dc.subject trade en_US
dc.subject marketing en_US
dc.title Удосконалення роботи інтернет-магазину “BOOKMOOD” для ефективного просування його на ринку електронної торгівлі en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 The object of this study is online store “BookMood”. The subject of this study is theoretical, methodological and practical bases of the formation of the e-commerce market and the functioning of the online store. The aim of this study is to develop practical guidelines for improving the operation of the online store “BookMood” for its effective promotion in the e-commerce market. Study methods: abstraction, analysis (in particular, SWOT analysis) and synthesis, induction and deduction, mathematical methods, etc. The first paragraph substantiates the theoretical bases of the e-commerce market operation. The second paragraph analyzes the internal and external environment of the online store, its assortment of goods and customers. The third paragraph provides suggestions for improving the operation of the online store “BOOKMOOD” for its effective promotion in the e-commerce market. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу