ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вачнадзе, А.-М. О.
dc.date.accessioned 2022-01-13T08:23:58Z
dc.date.available 2022-01-13T08:23:58Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/24993
dc.description Вачнадзе, А.-М. О. Розробка багатокористувацької FPS гри на ігровому рушії UNITY : випускна кваліфікаційна робота : 123 "Комп’ютерна інженерія" / А.-М. О. Вачнадзе ; керівник роботи С. В. Зайцев ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра інформаційних та комп’ютерних систем. – Чернігів, 2021. – 63 с. en_US
dc.description.abstract Тема кваліфікаційної роботи – розробка багатокористувацької FPS гри на ігровому рушії Unity. Об’єкт дослідження – процес створення багатокористувацької гри доступними методами. Предмет дослідження є багатокористувацька гра для операційної системи Windows. Гра була розроблена за допомогою ігрового рушія Unity, який працює на таких платформах як Windows, Linux, MacOS. Unity – умовно безкоштовний інструмент для розробки комп’ютерних, мобільних ігор і т.д. Також серед користувачів можна зазначити працівників кіно-та автоіндустрії. Мета дослідження: - ознайомлення із рішенням для створення багатокористувацької гри на рушії Unity; - розробка багатокористувацької гри для операційної системи Windows; - продемонструвати функціонуючу багатокористувацьку гру. За обставин останніх двох років в багатьох людей з’явилася потреба у скоротанні вільного часу, який з’явився через перебування вдома. Як результат, кількість активних гравців збільшилася, а отже, зріс можливий прибуток для розробників. Створити багатокористувацьку гру можна на будь-якому ігровому рушії. Оскільки в попередній кваліфікаційній роботі було використано рушій гри Unity, то було прийнято рішення продовжити роботу з відомим інструментом. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject Unity en_US
dc.subject C# en_US
dc.subject Windows en_US
dc.subject Linux en_US
dc.subject macos en_US
dc.subject photon en_US
dc.subject multiplayer en_US
dc.title Розробка багатокористувацької FPS гри на ігровому рушії UNITY en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 The topic of the qualification work is development of a multiplayer FPS game on the Unity game engine. The object of research is the process of creating a multiplayer game with accessible solutions. The subject of the study is a multiplayer game for the Windows operating system. The game was developed by using Unity game engine, which runs on platforms such as Windows, Linux, MacOS. Unity is a shareware tool for developing computer and mobile games, etc. Also, among the users can be noted workers of the film and automotive industries. The purpose of the study: - acquaintance with the solution for creating a multiplayer game on the Unity engine; - development of multiplayer games for the Windows operating system; - demonstrate a functioning multiplayer game. Over the last 20 years, the gaming industry has become quite large, influential and financially profitable. The number of devices that can run games has increased: computers, laptops, smartphones, tablets, regular and portable game consoles. Over time, various game engines became available, thanks to which anyone could create games on their own, as previously developers had to create their own tools for creating games. Among such engines was Unity, with the help of which this qualifying work was created. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу