IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Розробка методу розв'язання задачі пошуку кращого ходу в грі «Шахи»

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Довгопол, Т. В.
dc.date.accessioned 2022-01-13T09:05:27Z
dc.date.available 2022-01-13T09:05:27Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/24997
dc.description Довгопол, Т. В. Розробка методу розв'язання задачі пошуку кращого ходу в грі «Шахи» : випускна кваліфікаційна робота : 123 "Комп’ютерна інженерія" / Т. В. Довгопол ; керівник роботи Є. В. Риндич ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра інформаційних та комп’ютерних систем. – Чернігів, 2021. – 68 с. en_US
dc.description.abstract Розроблено бота для проекту «Шахи» на локальному космп'ютері за допомо-гою мови JavaScript з метою навчити людину гри шахів, тренуючись грати проти комп'ютера, за допомогою різного рівня складності бота. В роботі розглянуто та проаналізовано існуючі шахові сервіси, їх особливос-ті, переваги та недоліки. Для реалізації мети дипломного проекту було обрано Microsoft Visual Studio Code, бібліотеку JQuery, бібліотеку chess.js та компонент chessboard.js. Розроблена система підкріплена інтеграційними тестами, які покри-вають основні модулі сервісу. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject JavaScript en_US
dc.subject HTML en_US
dc.subject CSS en_US
dc.subject Jquery en_US
dc.subject шахи en_US
dc.subject бот en_US
dc.subject методи en_US
dc.subject функція en_US
dc.subject змінна en_US
dc.subject конструктор en_US
dc.subject компонент en_US
dc.subject бібліотека en_US
dc.subject chess en_US
dc.subject bot en_US
dc.subject methods en_US
dc.subject function en_US
dc.subject variable en_US
dc.subject designer en_US
dc.subject component en_US
dc.subject Library en_US
dc.title Розробка методу розв'язання задачі пошуку кращого ходу в грі «Шахи» en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 A bot was developed for the Chess project on a local computer using JavaScript in order to teach a person to play chess by training to play against the computer, using different levels of complexity of the bot. The paper considers and analyzes the existing chess services, their features, advantages and disadvantages. To achieve the goal of the diploma project, Microsoft Visual Studio Code, JQuery library, chess.js library and chessboard.js component were chosen. The developed system is supported by integration tests, which cover the main modules of the service. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу