Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Довгопол, Т. В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2022-01-13T09:05:27Z | |
dc.date.available | 2022-01-13T09:05:27Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/24997 | |
dc.description | Довгопол, Т. В. Розробка методу розв'язання задачі пошуку кращого ходу в грі «Шахи» : випускна кваліфікаційна робота : 123 "Комп’ютерна інженерія" / Т. В. Довгопол ; керівник роботи Є. В. Риндич ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра інформаційних та комп’ютерних систем. – Чернігів, 2021. – 68 с. | en_US |
dc.description.abstract | Розроблено бота для проекту «Шахи» на локальному космп'ютері за допомо-гою мови JavaScript з метою навчити людину гри шахів, тренуючись грати проти комп'ютера, за допомогою різного рівня складності бота. В роботі розглянуто та проаналізовано існуючі шахові сервіси, їх особливос-ті, переваги та недоліки. Для реалізації мети дипломного проекту було обрано Microsoft Visual Studio Code, бібліотеку JQuery, бібліотеку chess.js та компонент chessboard.js. Розроблена система підкріплена інтеграційними тестами, які покри-вають основні модулі сервісу. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | JavaScript | en_US |
dc.subject | HTML | en_US |
dc.subject | CSS | en_US |
dc.subject | Jquery | en_US |
dc.subject | шахи | en_US |
dc.subject | бот | en_US |
dc.subject | методи | en_US |
dc.subject | функція | en_US |
dc.subject | змінна | en_US |
dc.subject | конструктор | en_US |
dc.subject | компонент | en_US |
dc.subject | бібліотека | en_US |
dc.subject | chess | en_US |
dc.subject | bot | en_US |
dc.subject | methods | en_US |
dc.subject | function | en_US |
dc.subject | variable | en_US |
dc.subject | designer | en_US |
dc.subject | component | en_US |
dc.subject | Library | en_US |
dc.title | Розробка методу розв'язання задачі пошуку кращого ходу в грі «Шахи» | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.description.abstractalt1 | A bot was developed for the Chess project on a local computer using JavaScript in order to teach a person to play chess by training to play against the computer, using different levels of complexity of the bot. The paper considers and analyzes the existing chess services, their features, advantages and disadvantages. To achieve the goal of the diploma project, Microsoft Visual Studio Code, JQuery library, chess.js library and chessboard.js component were chosen. The developed system is supported by integration tests, which cover the main modules of the service. | en_US |