Короткий опис(реферат):
У кваліфікаційній роботі обґрунтовані заходи маркетингового забезпечення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі. У першому розділі розглянуто сутність конкурентоспроможності та місце маркетингу у її формуванні, охарактеризовано підходи до оцінки конкурентоспроможності. Другий розділ містить аналіз господарської та маркетингової діяльності мережі «Сільпо», оцінку конкурентоспроможності магазинів та стану зовнішнього середовища. Третій розділ обґрунтовує шляхи поліпшення маркетингового забезпечення конкурентоспроможності роздрібної торгівлі, у ньому сформована стратегія та оцінена ефективність заходів. Висновки відбивають основні результати проведення дослідження та пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності ТМ «Сільпо».
Суть розробки, основні результати:
Голопапа, Р. А. Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі (на матеріалах ТОВ «СІЛЬПО-ФУД») : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / Р. А. Голопапа ; керівник роботи С. О. Полковниченко ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2021. – 88 с.