Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Клишевський, Є. В. | |
dc.date.accessioned | 2022-02-02T10:19:39Z | |
dc.date.available | 2022-02-02T10:19:39Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/25313 | |
dc.description | Клишевський, Є. В. Проєкт вантажного бортового автомобіля з дослідженням технологічного процесу відновлення чашки диференціала і балансиру задньої підвіски /комплексний проект/ : випускна кваліфікаційна робота : 274 "Автомобільний транспорт" / Є. В. Клишевський ; керівник роботи В. В. Кальченко ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра автомобільного транспорту та галузевого машинобудування. – Чернігів, 2021. – 143 с. | en_US |
dc.description.abstract | Дана пердставлена робота магістерська була виконана в повному обсязі й оформлена зі всіма параметрами та вихідними даними. Всі робота це розрахунок та описання автомобіля МАЗ 6303 його параметрів для розрахунку. Булу виконано загальний розрахунок всього автомобіля, його коробки перемикання передач, двигуна та навантаження на двигун. Розраховані динамічні параметрита паливна економічність машини, також гальмівні та рухові властивості та шлях гальмування. У конструкторській частині було розраховано всію підвіску автомобіля, його параметри та інші елементи. Також досліджено процес відновлення балансиру задньої підвіски автомобіля МАЗ 6303.Після чого було складено звіт та оформлено магістерську роботу. Для виконання розрахунків та графічної частини використовувались такі спеціальні програми як: “МS Office”, “Mathcad”, “Компас 3D. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | вантажівка | en_US |
dc.subject | двигун | en_US |
dc.subject | ткривошипно-шатунний механізм | en_US |
dc.subject | динамічна характеристика | en_US |
dc.subject | паливна економічність автомобіля | en_US |
dc.subject | гальмівний шлях | en_US |
dc.subject | підвіска | en_US |
dc.subject | дослідження відновлення балансиру | en_US |
dc.subject | фрезерні роботи | en_US |
dc.subject | залізнення | en_US |
dc.subject | зварювання | en_US |
dc.subject | розточування | en_US |
dc.subject | truck | en_US |
dc.subject | engine | en_US |
dc.subject | crank mechanism | en_US |
dc.subject | dynamic characteristics | en_US |
dc.subject | fuel efficiency of the car | en_US |
dc.subject | braking distance | en_US |
dc.subject | pendant | en_US |
dc.subject | balancer research | en_US |
dc.subject | milling works | en_US |
dc.subject | ironing | en_US |
dc.subject | welding | en_US |
dc.subject | boring | en_US |
dc.title | Проєкт вантажного бортового автомобіля з дослідженням технологічного процесу відновлення чашки диференціала і балансиру задньої підвіски /комплексний проект/ | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.description.abstractalt1 | This presented master's thesis was completed in full and designed with all the parameters and initial data. All work is the calculation and description of the car MAZ 6303 its parameters for calculation. The general calculation of the whole car, its gearbox, engine and engine load was performed. Calculated dynamic parameters of fuel efficiency of the machine, as well as braking and driving properties and braking distance. In the design part, the whole suspension of the car, its parameters and other elements were calculated. The process of restoring the balancer of the rear suspension of the MAZ 6303 car was also studied. After that, a report was prepared and a master's thesis was drawn up. Special programs such as “MS Office”, “Mathcad”, “Compass 3D” were used to perform calculations and graphics. | en_US |