Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Каменецький, Д. А.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2022-02-02T11:02:36Z | |
dc.date.available | 2022-02-02T11:02:36Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/25315 | |
dc.description | Каменецький, Д. А. Проєкт вантажного автомобіля з дослідженням технологічного процесу відновлення впускного клапана та відновлення вилки карданного вала/комплексний проєкт/ : випускна кваліфікаційна робота : 274 "Автомобільний транспорт" / Д. А. Каменецький ; керівник роботи В. В. Кальченко ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра автомобільного транспорту та галузевого машинобудування. – Чернігів, 2021. – 161 с. | en_US |
dc.description.abstract | При написанні кваліфікаційної роботи, розрахували масові показники й параметри вантажного автомобільного засобу, провели розрахунок двигуна та його теплових характеристик, розрахували передаточні числа коробки перемикання передач, визначили динаміку та навантаження на КШМ автомобіля, дізналися показники динамічності засобу. Дізнався про гальмівний шлях на максимальній швидкості та витрату полива на 100 км.. У спеціальній частині моєї кваліфікаційної роботи було розглянуто види керувань, й виконане модернізування русльової системи авто. Далі виконав відновлення вилки кардану, провів аналіз деталі, вибрав способ й методи для подальшого ремонту (відновлення), підібрав обладнання обладнання, розрахував припуски, вибрав режими обробки вилки кардану ГАЗ 2310 з подальшим розрахунком норм часу на кожну операцію з відновлення. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | габаритні розміри | en_US |
dc.subject | розрахунок двигуна | en_US |
dc.subject | потужність двигуна | en_US |
dc.subject | рівномірний рух | en_US |
dc.subject | тягово-динамічні характеристики | en_US |
dc.subject | тепловий розрахунок двиуна | en_US |
dc.subject | індикаторна діаграма | en_US |
dc.subject | паливна економічність | en_US |
dc.subject | рульове кермування | en_US |
dc.subject | вилка кардану | en_US |
dc.subject | диференціал | en_US |
dc.subject | кардан | en_US |
dc.subject | шліфувальні,слюсарні роботи | en_US |
dc.subject | наплавлення | en_US |
dc.subject | залізнення | en_US |
dc.subject | розточування | en_US |
dc.subject | overall dimensions | en_US |
dc.subject | engine calculation | en_US |
dc.subject | engine power | en_US |
dc.subject | uniform movement | en_US |
dc.subject | traction and dynamic characteristics | en_US |
dc.subject | thermal calculation of the engine | en_US |
dc.subject | indicator diagram | en_US |
dc.subject | fuel efficiency | en_US |
dc.subject | steering | en_US |
dc.subject | cardan fork | en_US |
dc.subject | differential | en_US |
dc.subject | cardan | en_US |
dc.subject | welding | en_US |
dc.subject | grinding | en_US |
dc.subject | metalwork | en_US |
dc.subject | surfacing | en_US |
dc.subject | ironing | en_US |
dc.subject | boring | en_US |
dc.subject | зварювання | en_US |
dc.title | Проєкт вантажного автомобіля з дослідженням технологічного процесу відновлення впускного клапана та відновлення вилки карданного вала/комплексний проєкт/ | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.description.abstractalt1 | When writing the dissertation, calculated the mass parameters and parameters of the truck, calculated the engine and its thermal characteristics, calculated the gear ratios, determined the dynamics and load on the vehicle's HF, learned the dynamics of the vehicle. Learned about the braking distance at maximum speed and fuel consumption per 100 km .. In the special part of my qualification work the types of controls were considered, and the modernization of the car's steering system was performed. Then he restored the propeller fork, analyzed the part, chose the method and methods for further repair (restoration), selected the equipment, calculated the allowances, selected the modes of processing the propeller fork GAZ 2310 with subsequent calculation of time for each recovery operation. | en_US |