IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Проєкт легкового автомобіля з дослідженням технологічного процесу відновлення шарніра рівних кутових швидкостей, відновлення розподільчого валу /комплексний проект/

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Лозовий, С. В.
dc.date.accessioned 2022-02-02T11:35:23Z
dc.date.available 2022-02-02T11:35:23Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/25318
dc.description Лозовий, С. В. Проєкт легкового автомобіля з дослідженням технологічного процесу відновлення шарніра рівних кутових швидкостей, відновлення розподільчого валу/комплексний проект/ : випускна кваліфікаційна робота : 274 "Автомобільний транспорт" / С. В. Лозовий ; керівник роботи В. І. Кальченко ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра автомобільного транспорту та галузевого машинобудування. – Чернігів, 2021. – 149 с. en_US
dc.description.abstract В моїй роботі магістра, було проведено порівняння та характеристика схожих за конструкцію автомобілів, вибрано авто-прототип ЗАЗ 1103 (Славута), виконано розрахунок потужності двигуна, вантажопідйомність автомобіля, передаточні числа КПП на 5 передачах та задня. Визначено параметри двигуна автомобіля, теплові характеристики, навантаження на КШМ. Розраховані параметри руху рівномірного та нерівномірного, паливна економічність. Розрахована гальмівна система, гальмівний привід, гальмівний шлях, зроблено модернізація елементів гальмування. Після виконано процес дослідження технологій відновлення шарніра рівних кутових швидкостей за з дефектами, у відповідності до завдання. Для виконання розрахунків та графічної частини використовувались такі спеціальні програми як: “Mathcad”, “Компас 3D”, “Paint”. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject автомобіль en_US
dc.subject габаритні розміри en_US
dc.subject автомобіль-прототип en_US
dc.subject двигун en_US
dc.subject тягово-динамічні характеристики en_US
dc.subject тепловий розрахунок двиуна en_US
dc.subject паливна економічність en_US
dc.subject гальмівні властивості en_US
dc.subject гальмівна система en_US
dc.subject КРКШ en_US
dc.subject точіння en_US
dc.subject наплавлення en_US
dc.subject зварювання en_US
dc.subject шліфування en_US
dc.subject car en_US
dc.subject Overall dimensions en_US
dc.subject prototype car en_US
dc.subject engine en_US
dc.subject traction and dynamic characteristics en_US
dc.subject thermal calculation of the engine en_US
dc.subject fuel efficiency en_US
dc.subject braking properties en_US
dc.subject brake system en_US
dc.subject КРКШ en_US
dc.subject turning en_US
dc.subject surfacing en_US
dc.subject welding en_US
dc.subject grinding en_US
dc.title Проєкт легкового автомобіля з дослідженням технологічного процесу відновлення шарніра рівних кутових швидкостей, відновлення розподільчого валу /комплексний проект/ en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 In my master's thesis, a comparison and characterization of similar cars was made, a car prototype ZAZ 1103 (Slavuta) was selected, engine power was calculated, the car's load capacity, gear ratios in 5 gears plus rear. The parameters of the car engine, thermal characteristics, load on KShM are defined. Calculated parameters of uniform and non-uniform motion, fuel economy. The brake system, brake drive, brake path are calculated, modernization of braking elements is made. After the process of research of technologies of restoration of the hinge of equal angular velocities on with defects, according to the task is executed. Special programs such as “Mathcad”, “Compass 3D”, “Paint” were used to perform calculations and graphics. en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record